Liian ihana kämppäkaveri. Huokaus.
Olen ollut jo "alusta asti" (7 kk) toivottoman ihastunut kämppäkaveriini. Meitä asuu tässä asunnossa yhteensä 4, mutta viikonloput ollaan monesti kaksistaan.
Tää mies on:
- hauska
- fiksu
- mukava (kaikille)
- soittaa kitaraa ja bassoa
- ottaa mut kuitenkin aina huomioon, kyselee ettei varmasti haittaa jos kutsuu kavereita soittamaan
- jotenkin tää on ainoa, kuka ikinä kysyy mitä mulle kuuluu ja että onhan kaikki hyvin. Jotenkin näkee mun läpi, vaikka mä oon koko elämäni osannut näytellä että kaikki on ok.
mä olen:
- tavallinen
- tylsä
Yks sydän on jo särjetty. Hän alkoi seurustella yhden tytön kanssa ja mä menin itekseni jotenkin niin pois tolaltani että hyppäsin itse vaan ensimmäisen miehen mukaan, jonka sitten jätin, kun sain kuulla ettei tän mun kämppiksen suhde onnistunut.
Äsken taas oltiin kaksin ruokapöydässä ja se sano että "sanothan sä, jos mussa on jotain ärsyttävää" ja mä olin mielessäni että "SUSSA EI OLE MITÄÄN VIKAA, OLET TÄYDELLINEN @__@"
Mitä mä teeeeeeeeeeeeen?
Kommentit (11)
Mulla on asiaa! Pari päivää tän viestiketjun jälkeen olimme jälleen kahdestaan kotona. Oli jo myöhä ja olin menossa nukkumaan niin tää tuli kysyyn, että katotaanko leffa. Katottiin leffa, sit se pussas! ...ja sit pyys anteeks käytöstään. Eilen ja tänään me kierrettiin toisiamme kun kissa kuumaa puuroa, mutta tänään illalla vihdoin juteltiin vähän vielä ja saatiin tunteet selviks ja ilman stressiä kokeillaan millasta olis olla pari :) Win! Tunteeni ei olleet yksipuolisia!
-ap
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 02:18"]Mulla on asiaa! Pari päivää tän viestiketjun jälkeen olimme jälleen kahdestaan kotona. Oli jo myöhä ja olin menossa nukkumaan niin tää tuli kysyyn, että katotaanko leffa. Katottiin leffa, sit se pussas! ...ja sit pyys anteeks käytöstään. Eilen ja tänään me kierrettiin toisiamme kun kissa kuumaa puuroa, mutta tänään illalla vihdoin juteltiin vähän vielä ja saatiin tunteet selviks ja ilman stressiä kokeillaan millasta olis olla pari :) Win! Tunteeni ei olleet yksipuolisia!
-ap
[/quote]
Ihanaa! Onnea teille! Juuri tänään mietin, että miten sulla menee!
No hyppää esim. kaivoon, kylpyammeeseen, vallihautaan, pahvilaatikkoon, roskalaatikkoon, kompostiin, pallomereen... ihan sama!
Sano sille et sua ärsyttää ku et pääse sen kans punkkaan.
Menet koputtelemaan miehen ovelle ja jonkun tekosyyn varjolla kutsut itsesi hänen huoneeseen juttelemaan. Siitä voit pikkuhiljaa sitten edetä "jutteluun" ;)
Vaikutat ihanalta tytöltä. Toivon niin, että sun toiveet käy toteen. :) Myös se kämppis vaikuttaa oikein hyvältä tyypiltä!
Iske se. :D Silleen pieni vihjeitä että se kiinnostaa ja oot vaan suloinen ja huomaavainen ja alat hengata sen kans enemmänkin.Etenee jos etenee, mutta mitään showta ei kannata aloittaa, kun jos sitä ei kiinnosta niin on kiusallista kaikille. Tuon pienen flirttailun yms voi helposti feidata jos ei vastakaikua tule
Pieniä vihjeitä? Naistako luulette olevanne iskemässä? Pussaatte sitä tai pyydätte pussaamaan tai otatte kädestä tai jotain vastaavaa.