Miten paljon sinua ahdistaa nyt asteikolla 0-10?
Kommentit (41)
0. Hyvä mieli. Tässä päivässä ei ole mitään kaduttavaa..=)
0. Mitä tässä ahdistelemaan, niin rento lauantai-ilta kun voi olla eikä huomisellekaan mitään suunnitelmia.
3, kun lipittelen valkkaria. Jos olisin selvinpäin, niin varmaan 8-9.
11, ihan vaan yleisestä vitutuksen riemusta.
Mikähän ahdistelija alapeukuttaa meitä iloisia nollalaisia?
8, rasittava päivä, olen väsynyt ja taistelen ahmimishimoa vastaan
9-vedin sokeriöverit kuten kaikkina muinakin tämän viikon päivinä ja nyt oksettaa ja ahdistaa..
2, kerrankin ei paljon ahdista.jee.
0, olin vasta sähköhoidossa masennuksen takia ja se auttoi ahdistukseen
8. PMS ja kropassa epämiellyttävä olo. Väsyttää.
10. Ahdistus lamaannuttaa minut enkä saa mitään tehtyä. Olen syönyt 20 tablettia tänään ahdistukseen ja silti ahdistaa. En jaksa enää. Tuli ero miehen kanssa, opiskelu menee päin persettä, raha-asiat stressaa, vihaan työtäni, Suomen tulevaisuus on synkkä jne.
8. Mies on reissussa enkä saa siltä muita kuin yksitavuisia vastauksia viesteihin. Meillä olisi miljoona yhteisen firman asiaa sekä käytännön paperihommaa tehtävänä sekä sovittavana, mutta tää vaan mutisee jotain.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:56"]
0, en ole taipuvainen ahdistukseen.
[/quote]Sama juttu!
4. Tänään ei ole paha päivä. Joinain päivinä 8. Olen työtön ja opiskelupaikaton ja joudun asumaan väliaikaisesti korvessa kaukana ystävistä ja "normaalista" elämästäni. Ensi kuussa onneksi ehkä hanttihommia luvassa, siihen asti armotonta pääsykokeisiin lukua että pääsen haluamaani kouluun ja alalle.
5, kohta alkaa vähän rakempi kausi sairaalassa hoidossa.
Ei ole viiteentoista vuoteen enää ahdistanut mikään, eli puhdas nolla.
Alta kolmekymppisenä sain pankista kahden loton päävoitin suuruisen laskun kahden viikon maksuajalla, kahden vuoden päästä isäukko menehtyi aggressiiviseen syöpään, äiti vaipui puoleksi vuosikymmeneksi pillerihorrokseen, ja kun viimein 15 vuoden jälkeen pääsi veloista kolmen oikeusasteen kautta irti ja rakentamaan omaa elämäänsä, niin mitä muutamassa vuodessa ehti keräämään, vietiin taas seuraavan laman ja uuden konkurssin myötä.
Viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana oppinut, että elämässä on hyvin vähän asioita joiden takia kannattaisi ruveta itseään masentamaan tai vitututtamaan.
0, en ole taipuvainen ahdistukseen.