Perk... välilevynpullistuma - kauanko tämän kanssa pitää elää!
2-3 vuotta oireillut enemmän ja vähemmän. Viime kesänä naksahti kunnolla, pitkä saikku tuli. Nyt töissä mutta puolikuntoisena eikä oireet omatoimisesta kuntoutuksesta huolimatta ole väistyneet. Kauankohan pitää vielä odotella leikkauslupaa? :O :(
Kommentit (5)
mulla mennyt 15 vuotta, 6 kertaa olen ollut leikkausjonossa, mut mut on poistettu sieltä
Kannattaa mennä vaan aina takaisin lääkärille, jos kipua ei ole saatu pois. Jos jäät vaan kotiin murehtimaan niin ajatellaan että kuntoutuksesta on ollut apua. Nyt on aika mennä lääkärille ja ainakin kysyä leikkaushoidosta. Lisäksi kannattaa mennä samaan paikkaan, jossa on aiemminkin hoidettu, jotta tietävät mitä on tehty. Monen sairauden kohdalla odotetaan, että muut keinot on todettu hyödyttömiksi, ennen kuin ryhdytään leikkaamaan. Lisäksi selkäkivn vuoksi on hyvä lääkärin tutkia, jottei mitään hälyttävää ole tapahtunut.
Puolituttu lääkäri leikattiin ja sitten vaiva siirtyi toiseen väliin, leikattiin uudestaan ja vieläkin joku ongelma. Pelkäsi kovasti kolmatta leikkausta, mutta sekin tehtiin. Sitten tuli aika hyväksi. Muutti pois ja en tiedä, miten voi nyt.
Kiitos tuosta vinkistä poiketa välillä lääkärillä.
Minulla on vaivannut sama ainakin 4v. Polven kanssa on myös ongelmia. Menee vain pahemmaksi kun lopettaa liikunnan. Itsestään se ei ainakaan korjaannu. Jos pystyt tekemään liikkeitä kannattaa vahvistaa lihaksia.