Tosi kiva nainen, mutta ajan myötä huonoja puolia
alkoi tulla esiin. Mm. joustamattomuus, itsekeskeisyys, masennukseen taipuvaisuus, tunnekylmyys, pitkävihaisuus. Nyt vain ihmettelen, miten väärin arvioin hänet alussa.
Kommentit (14)
Niin, meissä kaikissa on huonoja puolia.
Mitkä on omasi?
Miten itse käyttäydyt? Mä oon varmaan jonkun mielestä tunnekylmä, mutta joku syy siihen käytökseen yleensä on.
semmost se o, ihmiset on erilaisia ja jotkut on tollasia. jos hän ei ookkaa sulle sopiva näiden asioiden perusteella, ni tee molemmil palvelus ja jatka matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vilkaise peiliin Ap! :-)
Jos naisen tilalla olisi mies, niin täällä huudettaisiin "jätä se sika" tms.
Olit tosi kiva mies, mutta ajan myötä huonoja puolia alkoi tulla esiin. Mm. valehtelu, kaksinaamaisuus, narsismi. Nyt vain ihmettelen, miten väärin arvioin sinut alussa.
Itsekeskeisyys ja joustamattomuus ovat hankalia asioita.
Jos puoliso ei jousta, sinä joudut aina joustamaan.
Hyi kuulostaa minulta ja hyi kuulostaa kamalalta. Menen terapiaan.
Parisuhteeseen tarvitaan aina kaksi. Naisella todennäköisesti kanssasi paha olla ja siksi negatiiviset piirteet tulevat helpommin esille.
Kuulostaa ihan minulta 😁 mutta kyseessä on pakko olla eri nainen sillä en seurustele.
Syytät naista pitkävihaisuudesta - mietipä oletko pyytänyt kunnolla anteeksi ja korjannut käytöstäsi, vai odotatko vaan, että ajan kanssa toinen lopettaa vihoittelun? Onko naisella siis syytä olla vihainen, vai onko hän oikeasti kohtuuton?
ilmeisesti ärsytit häntä jo kauan tunnettuanne etkä älynnyt jättää häntä rauhaan niin muutti käytöstään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilkaise peiliin Ap! :-)
Jos naisen tilalla olisi mies, niin täällä huudettaisiin "jätä se sika" tms.
Siksipä juuri kirjoitankin Ap:lle: Jätä se emakko! Mitä sinä tuollaisen kanssa?
Ja itse olit tietenkin pyhimys 😇