Pilasin kuulemma naapurin vaatteet, nyt vaatii korvausta
Värjäsin pyykkitupavuorollani vaatteita lavuaareissa. Nyt naapurin vetyperoksidi-vuitton pissis oli jättänyt ilmoitustaululle viestin tyyliin "sinä naapurini, joka värjäsit vaatteita! Nyt on valkoiset, vain käsinpesua kestävät vaatteeni pilalla ja vaaleanpunaisen kirjavia. Toivottavasti korvaat aiheuttamasi vahingot! Terveisin A16"
Voinko jäädä tuosta jotenkin kiinni? En todellakaan ala korvaamaan minkään pissaliisan lumppuja. Peskööt herkät kalliit rättinsä pesulassa. Vituttaa tuollainen julkinen vinkuminen.
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:48"]
Et jää kiinni :) itse vielä kirjottaisin jotain lapsellista lappuun
[/quote]
Lapsellinen , kun olet. Vai oletko vielä täysi lapsi?
Häh? Kuka pesee vaatteita niissä lavuaareissa, eikö ne oo mattoja varten?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:48"]
[/quote]
Lapsellinen , kun olet. Vai oletko vielä täysi lapsi?
[/quote]
Lapsellinen 30v :)
Miksi et siivonnut jälkiäsi kunnolla? Vituttaa kaltaisesi sotkupossut.
Kuinka sokea naapuris on, jos ei nähnyt lavuaariin jääneitä värijälkiä
Kirjoita "myös minun vaatteeni meni piloille, toivottavasti ensi kerralla siivoatte jälkenne paremmin! Toivoo Xx" niin sinua luullaan uuhriksi eikä tekijäksi
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:57"]Kirjoita "myös minun vaatteeni meni piloille, toivottavasti ensi kerralla siivoatte jälkenne paremmin! Toivoo Xx" niin sinua luullaan uuhriksi eikä tekijäksi
[/quote]
Uuhi
Voi olla että tyttö näki värijäljet ja yrittää vain kusettaa rahaa. Sellaisia ne teinihorot on. Kukaan ei pese arkoja vaatteita missään julkisen pesutuvan suurissa teräslavuaareissa, ne on juurikin värjäämistä ja muuta ronskia hommaa varten.
HA!! :D Jos on Kauppakadulta Lahesta niin ne on erään wt-bloggaajan rätit. Nauroin paskaisesti samantapaista lappua jo keskiviikkona.
No mene ystävällisesti paikalle asuntoon A16 ja pyydä nähdä ne pilantuneet alusvaatteet. Jos oikeasti ovat pilantuneet ja niissä on selvästi sun pyykistä tuttua väriä jäänyt, sitten korvaat ne vaatteet niin että maksat puolet.
Jos pesee herkkiä alusvaatteita pesutuvassa, eikä sen vertaa katso että pesuallas on puhdas, joutuu ottamaan itsekin vähän takkiin, eli maksamaan puolet.
Jos on normaali ihminen, suostuu noihin ehtoihin ja on kiitollinen, jos ei ja rupeaa keuhkoamaan, sitten sanot tylysti, että mielesi muuttui etkä maksa senttiäkään.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 00:02"]
HA!! :D Jos on Kauppakadulta Lahesta niin ne on erään wt-bloggaajan rätit. Nauroin paskaisesti samantapaista lappua jo keskiviikkona.
[/quote]
En tiedä kuka bloggaaja on kyseessä kun ei kiinnosta. Mutta terve, naapuri ;)
-ap
Et todellakaan maksa mitään! Saipahan nirppanokkapissis nenilleen, pesköön paskaiset stringit kotonaan.
Jos täällä on joku nolo niin toi ap:n naapuri! En todellakaan kehtaisi vaatia mitään korvauksia, jos olisin yhtä tyhmä ja pilaisin itse omat vaatteeni.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 00:06"]Olet vastenmielinen ihmispaska.
[/quote]
Keskuuteemme saapui rättinainen?
Käykää linkkaamassa tää ketju sille bloggarille! :D
Kannatan ketjun ilmiantoa pissisbloggaajalle!
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:51"]
Häh? Kuka pesee vaatteita niissä lavuaareissa, eikö ne oo mattoja varten?
[/quote]
Sekö ei sitten haittaa, jos matto värjääntyy? Ovat yleensä vielä kalliimpia kuin vaatteet.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 00:11"]
http://www.indiedays.com/blog/annika-o tämäkö
[/quote]
Ei. Tyhmän näköinen blondi se naapurin tyttö.
-ap