***Toukokuun Tuhisijat MAANANTAINA***
Kommentit (11)
Sain pistettyä pojan äsken nukkumaan päiväunet ja päätin sitten pikaiseen käydä täällä katsastamassa kuulumiset. Ei oo täti viel kerenny tulemaan tänne ja toivottavasti pysyykin poissa. vähän on tossa alavatsaa vihlonu ja rinnat pistelee mut en sit tiiä voi olla et mieli tekee kepposiaan ku oon muutenki kauheen flunssan kourissa. jos vaikka tossa perjantaina testais jollei täti tuu ens.
OnnellinenMamma toivotaan et saat sen kunnon plussan ja plussa onnea muillekin.
nasu8 kp 29/???????????
Mä olen nyt melkolailla mieli maassa..Kirjoittelin eilen siitä pienestä tuhruvuodosta ja elättelin vielä toiveita raskaudesta..No, tämä aamu sitten murskasi ne pienet toivon rippeet ja vuoto alkoi oikein kunnolla..!! Aivan uskomatonta!! Ikinä ei ole ollut näin lyhyttä kiertoa ja nyt mietityttääkin, onko kaikki kunnossa...
Noh, kolmas yrityskierto käynnistyy tästä, ja suuntaan katseeni tuonne kesäkuun pinoon..Josko meille suotaisiin kesäkuun vauva!
Plussaonnea kaikille toukokuun vauvaa toivoville! Tulen kyllä kurkistelemaan, kuinka teidän piinailijoiden käy!
Alakuloinen Piipikkä, kp1/25(??)-28
Viikonlopun pinossa oli muitakin tädin yllättämiä. No, Duracelille se kuulosti olevan positiivinen juttu. Toivottavasti te muutkin onnistutte näkemään asiassa tuon toisenkin puolen. Eli uuteen kiertoon sillä meiningillä, että tämä viikko on se viikko 1+ seuraavassa raskaudessanne!
Selkää särkee...argh.. menkkaoireet siis alkoi. Siis koko ajan oviksesta asti ollut pientä särkyä, mut nyt se alko kunnolla, viikkoa ennen menkkoja, niinpä niin, kiva kiva. Yöllä ku menin puolen yön mais nukkuun, niin 15 minsaa tuntu ihme vihlontaa vattas, etten voinu nukkua, meni onneks ohi. Tänä aamuna lämpö oli laskenut. Mittasin sit myöhemmin uudestaan ja näytti samaa ku eilen mut en voi sitä laskea ku olin noussu ylös. Mystistä, yleensä näyttäny mulle samaa lämpöä ylös noustes ku sit päivemmälläki. Katotaa nyt mitä huomisaamu näyttää, onhan tuo lämpöjen mittaus toki vähä epämääräistä puuhaa, eikä yhtä yksittäistä lukemaa pitäs tuijottaa vaan sit kokonaiskuvaa.
Tänään sit tuntu jo suussa outo makuki. Ajattelin sit siinä että jes jes, nyt minäki alan kehittelemään näitä nk. valeraskausoireita. Tiedä sitten, mikä on totuus.
Vatsassa on kyllä nippaillu pitkin päivää ja selkää särkee, mut eihän tuo mitenkään eroa menkkaoireista, kai. En nyt muista että onko täs vaihees kiertoa yleensä jo tuo selkäsärky alkanu, mutta kyllä kai. Rintojen kipeytymistä mä odotan ekaks raskausoireeks, mut eipä ne oo ku vähä vaan aran oloset, oviksesta asti olleet.
Jauhati jauhati. :) Nyt pitäs lähtee ravintolaan miehen kans, ku laps on mummulas. Meillä on kihlapäivä, 7v oltu kihlois. Naimisiski siis ollaan mut tykätään juhlistaa tätä kihlapäivääkin, varsinki nyt ku saadaan olla kahdestaan.
Heissulivei ja kirjoitelkaa lisää kuulumisia!
ps. ai niin piipikkä, olen pahoillani tädin tulosta :/ Kurjaa, kun vuoto tuli vielä etuajassa, tuskin se yks lyhyempi/pitempi kierto silloin tällöin mitään ihmeempää silti meinaa, jos noin muuten on kierto pysynyt samas. (paraski puhuja ku mulla heittelee aina nuo kierrot vähä) Mut tsemppiä sulle Piipikkä!
Koralli73 kp 21/24-32 dpo 6 yk2
..heippa munkin puolesta!harmittelut piipikälle että täti tuli,mutta oikeella asenteella vaan kesäkuisiin!:)
ja onnea koralli75 vuosipäivästä.meillä tulee tiistaina..eiku keskiviikkona,4vuotta yhteiseloa <3.perässä tullaan;)
on.eilen illalla nukkumaan mennessä oli tosi kipee maha,menkkatuntemuksia,mut pysy ainakin toistaseks poissa.koulussa tuli ihan hirmu kylmä ja kipee olo, oli vähän lämpöä,37.7.kotiin ku pääsin lämpö oli laskenu 35.8.tosi outoo..en sitte tiiä mikä toi kume oli,vauvakuume!?;)
testejä odottelen postissa saapuviksi ehkä jo huomenna,jee:) olo on kyllä vähän väsyny..en kyllä varmaan jaksa odottaa keskiviikkoon sitä testaamista,ylläri...
toivottavasti saatais pian plussauutisia kaikilta!:)
kp.26
Piipikälle pahoittelut :-( ja tsemppaukset!! :-)
Mä oon melko varma siitä että olen raskaana. Testit ovat näyttäneet negaa tai jos oikein haluaa uskoa ja toivoa niin on voinut nähdä pikkupikkuhaalean vaaleanpunaisen luirukan siinä viivanpaikalla... Tai sit ei. Mutta tuntuu kyllä siltä että tämä on just sitä itteään. Eri asia sit et kestääkö... Eikö 2-3pv ennen menkkojen oletettua alkamista jos on raskaana, keskenmenoriski on jotain 50% tms... :-(
Mä en oo ovislämpöasiantuntija mutta mulla on lämmöt tosi koholla. Asteen verran koholla siitä mitä yleensä. Onko sillä jotain tekemistä raskauden kanssa??
Omaaaaa napaaaaaaaa...........
Oireista, tähän mennessä havaittua.......
-Paha maku suussa senkun pahenee.
-Rinnatkin tuntuvat toisinaan helliltä (mulla ei oo rinnat reagoineet juuri mitenkään aikaisemmissa raskauksissa, eivät kasvamalla, eivät kipeytymällä, eivät maitoa heruttamalla...)
-Bussissa rupesin voimaan erittäin pahoin ja kun jäätiin pois ja mentiin kauppaan, olin oksennuksen ja pyörtymisen rajamailla, oli pakko ostaa pillimehua ja keksiä että pysyi tolpillaan... Ei normaalia
-Olen tosi ärtyisä ilman syytä
-Mahassa outoa oloa ja selkä kipeä
Nämä kaikki voisivat varmaan olla myös menkkaoireita... Toivottavasti ei... En kyllä enää ikinä usko naisen- / äidinvaistoon tai mihinkään oman kehon tuntemusaistimuksiin jos en nyt olekaan raskaana!!!
buu byy byyh ja grrrrr enhän mä sitten malttanut eilen olla testaamatta ja joo voitte kuvitella vaan mitä näytti!!ei siis yhtään mitään,pelkkää negaa vaan=( ja siinä menikin taas mieli niin maahan ku vaan voi! ei edes haamun haamua tullut:( prkl että mua suututti!nyt vaan oon yrittänyt olla miettimättä ja alkais sitte vaan ne hiton menkat et pääsis joskus yrittämään uusiks! toki vielä pieni toivonkipinä tuola päässä jyllää niin kauan ku täti kurvaa paikalle...mutta eipä ihme vaikkei tärpännykkään tästä kierrosta ku ei sitä yritystäkään ollu just niinä päivinä millon ainakin kalenterin mukaan olis ovis...jos koko ovista sit on ylipäätäsä ollutkaan.
PALAGA onnittelut haamusta:) toivotaan et se siitä muuttuu kunnon plussaks:)
SINTAGMA pahoittelut negasta:(
DURACEL mulla sama tunne välillä...ikävä tulee kaikkia teitä ku tästä niin hajaannutaan:( miksei päästy kaikki sinne odottajiin!nyyh! mutta nyt peukut korkealle pystyyn et kesäkuissa on kaikki viimesetki tästä pinosta,jos ei toukokuisiin päästä!!
ONNELLINENMAMMA sulla haamu edelleen...hyvähyvä silti,on se haamu jo todella hyvä merkki=) onnea siitä ja peukkuja et pian muuttuu tummemmaks:)
PIIPIKKÄ halaus!! mulla kans alkaa 3.yrityskierto,jos ne menkat nyt eka vaan alkais!!
KORALLI73 Toivottavasti oireet raskausoireita eikä ennakoi tätiä...huh huh häätö tädille ja vauva tervetuloa:)
.KIIA. sulla myös,toiv. raskausoireita!!tätiä häädän sieltäkin pois,siis jos on sinne tuloillaan...toiv. ei!!
mitähän sitten...tänään ei ollukkaan tullu paljoa tekstiä...onkohan kukaan saanut plussaa testiin?no odotellaan:) itse en meinaa enää jaksaa elätellä toiveita et se nega muuttuis plussaks vaikka yritän itelle hokea et tein sen ensinnäkin illalla,olin varmaan 3tuntia sit pissannu et ei se ollu kovin " tuhtia" ja toiseks tää kierto on ollut vielä hieman epätasanen ja viimeksikin 34päivää et ehkä mahd. raskaus ei viel näy...mutta ei,jotenki vaan ei jaksa uskoa et olis tärpänny:( oon jo pikkuhiljaa hyväksynyt siirtymisen kesäkuuhun.... katsotaan nyt silti siihen tädin tuloon asti positiivisin mielin:)
nyt taidan häippästä.......ilmoitelkaahan plussia,niitä täytyy vielä saada tähän pinoon=)
mukavaa maanantaita kaikille=)
-toymama kp32/29-32
pelottaa huominen kovasti, jos se ilkiö kuitenkin tulee. Huolimatta siitä, että vahvasti siltä tuntuu, että raskaana olisin. Sintagma kirjotteli ihan mun sormilla. Että ei oo omiin vaistoihin luottaminen, jos nyt täti saapuu. Mitään tätiin viittaavaa ei ole. Mieletön väsymys vaivaa ja viluttaa, vaikka ulkona lähes 20 astetta ja mulla villapaita päällä. Rinnat on hiukan arat sivuilta. Voi olla, että tän vaan kuvittelen, mutta hajut tuntuu enemmän. Masussa miten sitä nyt kuvais ehkä sellasta painon tunnetta ja turvotusta. Voi kun ei millään jaksais tätä piinailua. Mulle tää alkaa oleen tosi raskasta, ei paljon jaksa huumoria repiä. Jospa nyt vihdoin sais sen palkinnon.=)
Pahoittelut tädistä Piipikkä. Ei toi lyhyt kierto välttämättä mitään meinaa. Itsellä oli viime kierto vaan 27 päivää. Mulla ei oo koskaan ollu niin lyhyt kierto. Ilmeisesti ovis oli vaan aikasemmin mitä yleensä. Kyllähän sitä tietenkin aina ihmetyttää. Tsemppiä uuteen yritykseen!
OnnellinenMamma toivottavasti sunkin viivat vahvistuu, että plussaks voi sanoa. Kerrohan heti kun testaat miten kävi.
Eikös kellään ole plussauutisia?
pikku2posti kp 30/27-33 tälle kierrolle oletus 31?
Hohhoi, väsyttää, näin aikaisin jo? Selvä raskausoire! ;) Niinpä niin.
Toisin kuin jotkut täällä, minä en kyllä tunne " varmasti" olevani raskaana, mutta toiveet ovat huomattavasti korkeammalla kuin viime kierrossa, koska edellisessä kierrossa minulla ei ollut niitä kuviteltujakaan " oireita" . Nyt niitä vois kehitellä, paha maku suussa, kova selkäsärky, vilutus, nippailu alavatsassa,....
Mutta mikään noista ei silti täysin vakuuta. :/ Toivon että huomisaamun lämpö on selvästi tätä aamua korkeampi. SItten voisin ehkä testata. Lupailinhan että testaan ehkä jo 7dpo ja se olisi huomisaamuna. Mutta se riippuu tuosta lämmöstä, jos on alhainen niin jätän kait testin väliin. Ja vaikka testaan niin mitä suurimmalla todennäköisyydellä mitään ei näy, vaikka raskaana ehkä voisinkin olla. Miksi sitten testaan jo, en tiiä itsekään :)
Heh..on tää kyllä hauskaa tämä oireiden metsästys. Jostain luin hajuherkkyydestä yhtenä oireena ja kyllä täällä on sit jo nuuhkittu ympäriinsä, että haiseeko kaikki erityisen selvästi...eh... ei haissut ei. EIlen oli vähän pahoinvointia, mutta sitä ei ole ollut tänään lainkaan.
Jo riittää tämä tutkiskelu, nyt suihkuun ja sit tuutimaan, niin huominen tulee nopeammin! :)
Koralli73 kp 21/24-32 6dpo yk2
Pahoittelut Piipikälle tädistä. Mulla tuhruilu alkoi tänään mikä siis tietänee tädin tuloa huomenna tai torstaina. Tein eilen vielä Aconin toosi herkällä testillä negan. Masentaa. Mulla kierto vaan lyhenee nyt ollaan siinä 25 kun ennen on ollut 28, 27 ja 26. Mistähän tämäkin johtuu? Tietäiskö kukaan?
Odottelen testejä saapuvaksi postista. Ei ole kyllä yhtään raskautunut olo, joten en pidä vielä itseäni toukomammana. Edellisten raskauksien haamujen jälkeen on lippu ollut korkealla. Nyt ei vain tunnu siltä, kun oireitakaan ei ole. Edellisillä kerroilla olen ollut pää vessanpytyssä tässä vaiheessa...
Ihan kiva viikonloppu oli. Ei sitten lähdetty anoppilaan (varalta, ettei siellä tarvitse oksentaa). Sain lauantaina jopa siivootua kunnolla pitkästä aikaa!!! Kun kerran olo oli mainio, häädin miehen lasten kanssa pois ja käärin hihat.
Takaisin luennolle. Koulua tänään kuuten; saa nähdä, miten istumalihakset kestävät!
kp 32/?? (19pv oviksen jälkeen? Haamu 10mIU/ml-testillä perjantaina)