Minä en halua sairastua koronaan, enkä halua, että lapseni sen sairastavat
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ei oo yhtään alle 30v kuollu koronaa suomessa. Ja koronan sairastaminen antaa paremman suojan kuin rokote.
Sillä onkin hyvä lohduttautua long covidissa värjötellessä.
Minäkin haluan, ettei koronaa olisi ikinä ollut olemassakaan. Ja että mullla olisi enemmän rahaa. Enkä mä halua maksaa vuokraa ja laskuja. Niin.
Kukapa haluaisi. En tunne kyllä montaakaan henkilöä joka erityisesti haluaisi sairastua sen paremmin koronaan kuin vaikka syöpäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Pysykää kotona sitten.
En halua pysyä pelkästään kotona.
En halua saada tartuntaa minäkään. En edes kolmeen kertaan rokotettuna.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo yhtään alle 30v kuollu koronaa suomessa. Ja koronan sairastaminen antaa paremman suojan kuin rokote.
Mitä hyötyä on suojasta jos on kuitenkin jo sairastunut? Suoja on silloin ollut olematon.
Yli 80% suomalaisista tulee sairastumaan halusit tai et.
Vierailija kirjoitti:
Meinaat että koronan sairastamalla saisi paremman suojan koronaa vastaan. Hyvä logiikka sulla tässä.
Tuo että pysy kotona meillä pysytäänkin, ainoa että lapsi joutuu käymään koulussa, kun ei ole etäkoulua. Kotiopetus ei meillä mahdollista.
Minä olen sairastanut sen jo kaksi kertaa oireetta. Ensimmäisen ennen rokotuksia ja toisen rokotusten jälkeen. Kolmaskaan kerta ei pelota.