Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

virtsatulehdus, TAAS. en jaksa :(

Vierailija
13.02.2015 |

eilisestä asti juosuttanut vessassa, nyt sitten kipua navan vieressä ja polttelua alapäässä. mistä helkutista näitä oikein tulee?! vuodessa vähintään kolme.. söin 2 vuotta putkeen estolääkitystä, mutta alkoi epäilyttää mitä se pidemmän päälle tekee elimistölle joten lopetin.

otin juuri c-vitamiinia reilu satsin ja keskityn nyt juomaan paljon vettä. jos olo pahenee, soitan huomenna lääkäriin ja koetan saada lääkemääräyksen apteekkiin. päivystykseen en nyt ainakaan lähde istumaan!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttaa se kun ottaa antibiootin heti kun alkaa tuntua siltä että tulehdus on tulossa. Syksyllä pääsin eroon pahasta vti-kierteestä siten, että söin ensin ab-kuurin että saa tulehduksen pois. Ja sen jälkeen aina yhden ab:n tarvittaessa. Nyt en ole muutamaan kuukauteen tarvinnut niitä 'tarvittaessa otettavia' pillereitä ollenkaan. Pidän niitä kuitenkin helposti saatavilla, ihan varmuuden vuoksi.

Ihan yleislääkäriltä sain ohjeet ja tarvittavat reseptit tuohon systeemiin. Kesän ajan oli yrittänyt tavallisilla itsehoitokeinoilla joita tässäkin viestiketjussa on esitetty. Mutta niistä en saanut riittävästi apua ja siksi kävin valittamassa asiasta lääkärille syksylllä.

Tsempit ap.

Vierailija
22/22 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenta. minulla on joskus ollut oireita ilman tulehdusta ( lääkärin mukaan niin käy, jos usein virtsis) ja siksi odotin vuorokauden. nyt kuitenkin näyttää siltä, että antibiootit tarvitaan :/ itselläni se hyökkää  harvemmin heti munaisiin, vertakin olen pissinyt vain kerran ! kokemukseni perusteella on turvallista odottaa pari päivää, tietysti oireiden rajuudesta riippuen

alku.p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi