Aiotteko herkutella perjantain kunniaksi?
Kommentit (30)
Pullo kuohuvaa miehen kanssa puoliksi illalla.
Pienen patukan tummaa suklaata, ai että kuinka rankkaa :D Huomenna pu pu pu pullavaaaaa!
Söin jo 3 palaa pizzaa ja puolikkaan suklaalevyn. Nyt on huono olo... Huomenna jotain kevyttä ja terveellistä. En tajua, mikä siinä on, että pakko saada rasvaista ruokaa ja herkkuja kerran viikossa, vaikka aina tulee yhtä huono olo. Osaako joku sanoa?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:41"]Söin jo 3 palaa pizzaa ja puolikkaan suklaalevyn. Nyt on huono olo... Huomenna jotain kevyttä ja terveellistä. En tajua, mikä siinä on, että pakko saada rasvaista ruokaa ja herkkuja kerran viikossa, vaikka aina tulee yhtä huono olo. Osaako joku sanoa?
[/quote]
Riippuvuus.
Mulla on täällä sipsiä ja olutta, ei hassumpaa.
Ensikertalaiselta pirun hyvää pullaa! Mun mies on ihan paras, t. 15
Vedin koko pakkauksen prismasta ostettua tiramisua.
Syön naurispölkkyjä ja juon 3 litraa vettä. Sitten poljen kuntopyörää ja kirjoitan Facebookiin tästä päivityksen. Siunattu elämä!
en voi herkutella, oon kipeenä enkä jaksa lähteä kauppaan :( tekis niin kovasti mieli jäätelöä! miksei sitä voi saada kotiinkuljetuksella niinkuin pizzaa :D
Herkuttelin eilen. Melkein puoli kiloa karkkia ja puolikas sipsipussi. Tuli aika saatanan paha olo. Mutta nyt taas tekee mieli karkkia :D