Aiotteko herkutella perjantain kunniaksi?
Kommentit (30)
Menemme ravintolaan syömään kun tyttö on abiristeilyllä ja poika menee joukkueen kanssa harkkojen jälkeen pizzalle ja leffaan.
Oli tarkoitus mutta tilillä on vain 2,40 laskujen jälkeen :D . Sillä sitten loppukuu eletään.
Tyttö sai penkkareista saaliiksi 1,5kg karkkia. Olen kyllä muutamia syönyt :-)
Jep. Tytär toi juuri minikokoisia valkosuklaa-lime pusuja ja 3 erilaista kakkupalaa:D Kaikki tietty itsetehtyjä.
Emmerdale ja kakkukahvit tiedossa....
Juon ehtoollisviiniä ja syön öylätin, nam nam! Ja ruoskin itseäni selkään.
Herkuttelen ihan normaalilla ruualla ja syön normaaleja määriä. Normaalista ruuastakin voi nauttia. Ei tarvitse olla erikseen mitään sokeri-ihrapalleroruokia.
Avasin eilen joululahjaksi saadun suklaarasian. Saatan ottaa siitä konvehdin tai pari.
On mulla pizzaa, limsaa, suklaata, suolapähkinöitä ja hopeatoffeeta.
Söin sipsiä. Aion syödä myöhemmin lisää, jahka ähky helpottaa. Ja juoda punkkua ja siiderin. Ja se emmerdale kissa lämmittämässä sylissä ja viini mahassa, joo. JES!
Aiotaan kyllä. :) Tein eilen Rocky Road -jäätelöä, joka odottelee pakkasessa. Tehdään myös pitsaa.
Just söin sushia ja kaupasta tarttui mukaan myös laskiaispullat ja ystävänpäivän kunniaksi sydämen mallisia sipsejä sekä samoin vaahtokarkkeja. Kokista kyytijuomaksi :)
Uuh, teit itse rocky road-jäätelöä. Pitää itsekin kokeilla.
Mies teki ensimmäistä kertaa elämässään pullaa, pakko sitä on maistaa :)
Tortilloja, irttareita sekä lasi viiniä tai kokista.
Raskaat työviikot takana. Tänään pääsin jo armosta klo 12. Suursiivous tehty, koira lenkitetty ja lapset menoissaan. Mun hiihtolomarentoutuminen alkaa än yy tee NYT :)
Tortillaan tein kasvikset kastikkeet, odotan mieatä niin paista jaukkiksen ja raastan juuston. Iltapalaksi on minttujäätelöä ja perunalastuja. :) äiti ajelee meille pitkän matkan kylään ja tuo kuulemma isän tekemää pitsaa iltapalaksi. Et eiköhän tässä.
Vauva valvotti koko viime yön. Tänään lapset saa nakkikastiketta muusilla, koska äidillä ei ole energiaa tai motivaatiota käydä kaupassa saatikaan viettää keittiössä enemmän aikaa kun pakollista
Ajattelin herkutella sipseillä ja penkkarikarkkien jämillä :D
Puoli kiloa karkkia ja laskiaspullaaa jee!
Täällä on Fazerin sinistä, noitapillejä ja Coca-cola zeroa. Eiköhän noilla pärjätä :)
Jep, elokuvailtaa miehen kans vietetään. Ajattelin tehdä kanasalaattia + majoneesikastiketta, juurestikkuja, erilaisia juustoja on myös ja dippiä. Lisäksi vielä pähkinöitä ja tummaa suklaata. Nam!