Lapselle nimeksi marlboora, kenttiina tai pallmalla?
Kommentit (35)
Työmiesmiina ja Saimaamiina ovat vanhoja suomalaisia tytönnimiä.
Pojalle vois olla North State ihan kiva. Klassikko.
Miten olis Sikarette? Voisi olla myös yhdysnimenä. Sika-Rette. Sika-Rette Norttiina olis musta tosi ihana. :)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:19"]Kessumiina olis semmonen ihana.
[/quote]
Kessumiina Röökaajantytär.
Sille voi sit laulaa tuu tuu tupakkarulla :)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:00"]Oi toi Lucky-Strikeriina on AIVAN IHANA nimi! Miksei mies suostu?! Kyllä mä painostaisin ainakin kunnolla. Tosi kaunis nimi.
[/quote]
Se on ihme juntti, saattaa kyl olla et en ota sen mielipidettä huomioo ku tyttö tulee näillä näkymin olemaan jo 4-vuotias kun meitsin Jartsal on kakku lusittu ja siin vaihees turha enää vinkuu ku se jo kuttuu itekki itteensä Lucky-Stikeriinax nii ei kyl aleta sit enää vaihtaa..
[/quote]
No joo kandee ite tehä noi päätökset ku on NOIN HYVÄ nimivaihtoehto!!!! Mä tosissaa eka painostaisin ja pakottaisin mut jos ei tulis tulosta ni todellaki tekisin päätöksen itte. Pappi sais lausuu Lucky-Strikeriina ilman miehen lupaa.
Mun mielestä Coltiina Zippoliina ois niin näpsäkkä nimi :)
PilliKlubiina
Ihan perus Mallukin on kiva
Terveellisempi nimi olisi Nicorettiina
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:39"]Terveellisempi nimi olisi Nicorettiina
[/quote]
Myös Nicotinella
Dunhilla