Miten ehdottaa vaimolle ottaa nuori poika mukaan
Olen 45v ja kiihotun suuresti kun ajattelen että vaimoni antaisi nuorelle inttikundille tai jopa opettaisi ensikertalaisesta upean panomiehen itselleen.
Miten tällaisen asian voi tuoda ilmi keskiluokkaiselle hieman kuivakalle naiselle joka nyt ei ole se seksin ylipapitar? En halua nähdä ikäistämme miestä panemassa häntä..
Onko muilla vastaavaa kokemusta tai haluja?
Kommentit (13)
Myönnä pois, että haluaisit vain nähdä nuoren miehen ison kivikovana sykkivän kullin ruiskimassa spermaa.
No senkin ja vielä vaimooni. Olisihan se nuori sporttinen kundi kiva näky vaimoni päällä. Vielä kun olisi iso ja musta :)
Vierailija kirjoitti:
No senkin ja vielä vaimooni. Olisihan se nuori sporttinen kundi kiva näky vaimoni päällä. Vielä kun olisi iso ja musta :)
Vinkki: A-poikien korisvuorot.
Otat netistä kuvan missä on nuori ja todella isokullinen kundi ja kysy vaimolta et mitä mieltä hän on kuvasta? Heität sen aluksi vitsillä vaikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuon ikäisillä ole jo jätejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuon ikäisillä ole jo jätejä?
Jättejä siis, sorrt
Jos ei omat taidot kantti riitä ehdottamaan, niin pyydä naapurin Reiska puhemieheksi. Hän saa varmasti vaimosi suostumaan ehdotukseen. Muista palkita Reiska
meillä muuten sama, mutta vaimoni haluaisi että minä nussin nuorta tyttöä.
Kokeile vaikka avata suusi ja kerro fantasiasi vaimollesi.
Jos et selvinpäin uskalla, niin raapase kunnon känni ja avaudu.
Laita Pena housut jalkaan ja käyppä välillä happi hyppelyllä ja syö välipalaa.
mellä se on aika usein utta onneksi nukkuu eikä herää kun painan äitiä
Meillä ei tämmöisiä eikä muitakaan asioita vaimolle ehdotella vaan minä olen mies ja ilmoitan sen hänelle ja niin sitten toimitaan kuten käskin. Niin helppoa se on kun on itsellä munat.
Avaa tämä viestiketju vaimosi puhelimen selaimeen ja kuiskaa korvaan ”yllätys”.