Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko synnytys alkaa kuukautiskivuilla?

Vierailija
12.02.2015 |

Välillä tulee alavatsalle ja selkään kuukautismaista kipua. Sitten se lähtee pois ja jonkun ajan päästä taas tulee takaisin ja tätä jatkunut nyt noin reilun tunnin verran. Pientä painetta tuntuu takamuksessa samalla, ihan kun olis vessahätä. Voiko ne olla supistuksia tai muuttumassa supistuksiksi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida tämä tästä edetä. Aamulla ei ole enää mennyt kun epäsäännöllisiä pieniä supistuksia.
ap

Vierailija
2/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee vielä vauhtia ennen kuin käynnistyy kunnolla. Ota tämä päivä rauhassa, lepää ja kerää voimia, ota päikkärit jos voit. Saattaa olla että ensi yönä olet synnyttämässä. :) Supistuksia kannattaa ruveta kellottamaan vasta kun ne alkavat haitata normaalia olemista, eli et pysty enää supistuksen tullen muuta tekemään. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistukset juurikin on sellaisia menkkakipuja. Itse ihmettelin loppujen sitä kun ekaa synnytin, että höh, eikö tämä nyt sen kummempaa olekaan kuin menkkakivut. Menkkakivuiksi kipuni on aika järkyt, eka pv jos en ota lääkkeitä sellailnen etten pysty tekemään mitään, oksettaa ja kyyneleet valuu kivusta, mutta sitten kun ei ne supistuksetkaan sen kummemmiksi missään vaiheessa muuttuneet niin ajattelin että suppareiksi aika helpot. Olin meinaan pelännyt että kun en tahdo kestää menkkakipujakaan, miten selviän synnyttämisestä. Mutta ei se mulla niitä menkkoja kummempaa ollutkaan kivuiltaan.

Vierailija
4/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:44"]

Mulla se oli just tuollaista aluksi, enkö kiinnittänyt siihen huomiota. Sitten kipu paheni ja tuntui suoraan persuksissa. En osannut linkittää sitä supistuksiin, luulin sitä kovaksi kakkahädäksi. Siellä istuin vessanpöntöllä ja mitään ei tietysti tullut. Miehelle itkin, että pitää käydä ostamassa ulostuslääkettä. Ostoksille lähdettiin apteekiin, mutta eihän ne lääkkeet auttaneet :D Seuraavana päivänä kivut olivat vielä pahemmat, luulin, että mulla oli suolitukos. Mies onneksi huomasi, että vatsa kovenee kivun aikana ja tunnisti supistuksiksi. Niin sitä lähdettiin sairaalaan. Mistäpä sitä olisi voinut tietää, että kyse oli supistuksista, kun anuksessa tuntui. Kipu oli paha, mutta sanoisin, että kuukautiskivut ovat pahemmat.

[/quote]

Voi ei, kamalaa mutta jotenkin hauskaa että lääkkeitäkin haitte, onneksi mies ymmärsi supistuksiksi :). En kyllä kadehdi tuollaista tunnetta, huh.

Vierailija
5/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli sama tilanne ja 10min kuluttua oli paskapökäle pöntössä. Onnea vessareissuun :-)

Vierailija
6/17 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No supistuksilta kuulostaa.

Vierailija
7/17 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tsemppiä synnytykseen!

Vierailija
8/17 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

just noin se alkaa ja sitten ne kivut voimistuu ja voimistuu, lopulta et tiedä milloin kipu loppuu tai alkaa kun jatkuvasti sattuu

Vierailija
9/17 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi noin. Kovenivat sitten pikkuhiljaa ja 10h päästä oli lapsi sylissä.

Vierailija
10/17 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan kellottamaan.

Vierailija
11/17 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Onnea matkaan.

Vierailija
12/17 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos :) Aiemmassa raskaudessa heräsin yöllä suoraan siihen kovempaan kipuun.
ap

Vierailija
13/17 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan! :)

Vierailija
14/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin näin. Onnea matkaan!

Vierailija
15/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautismainen jomotus tuli illalla noin 20min välein. Nukahdin ja nyt kun heräsin niin se jatkuu aavistuksen kovempana ja tiuhempaan.
Pitääköhän tässä ihan tosissaan lähteä synnyttämään perjantaina 13.päivä :D
ap

Vierailija
16/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 04:01"]Kuukautismainen jomotus tuli illalla noin 20min välein. Nukahdin ja nyt kun heräsin niin se jatkuu aavistuksen kovempana ja tiuhempaan.
Pitääköhän tässä ihan tosissaan lähteä synnyttämään perjantaina 13.päivä :D
ap
[/quote]voi olla et syntyy vasta lauantaina :-)

Vierailija
17/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se oli just tuollaista aluksi, enkö kiinnittänyt siihen huomiota. Sitten kipu paheni ja tuntui suoraan persuksissa. En osannut linkittää sitä supistuksiin, luulin sitä kovaksi kakkahädäksi. Siellä istuin vessanpöntöllä ja mitään ei tietysti tullut. Miehelle itkin, että pitää käydä ostamassa ulostuslääkettä. Ostoksille lähdettiin apteekiin, mutta eihän ne lääkkeet auttaneet :D

Seuraavana päivänä kivut olivat vielä pahemmat, luulin, että mulla oli suolitukos. Mies onneksi huomasi, että vatsa kovenee kivun aikana ja tunnisti supistuksiksi. Niin sitä lähdettiin sairaalaan.

Mistäpä sitä olisi voinut tietää, että kyse oli supistuksista, kun anuksessa tuntui. Kipu oli paha, mutta sanoisin, että kuukautiskivut ovat pahemmat.