Vinkkejä naisten deittailuun
Moi!
Nyt kaivattaisiin vinkkejä, neuvoja tai mitä tahansa almuja.
Eron jälkeen olisi viimein mukava ruveta ihmisiä tapailemaan, mutta ongelma on siinä että kokemusta siitä ei ole. Takana melkein 10 vuoden parisuhde ja ikää hieman alta 30. Tällä iällä pitää nyt siis opetella viimein tuo deittailun ja tapailun jalo taito.
Ovatko pienten lasten isät missään asemassa parisuhdemarkkinoilla? Tuntuu että muilta ei kiinnostusta ole tullut kuin YH-äideiltä joilla on kaikilla rankat taustat ja hakevat ns. laastaria koville eroilleen. Olettaisin että luotettavat ja lasten kanssa pärjäävät nuoret isät olisivat ihan okei monenkin mieleen.
Missä nuori isä voisi tuttavuuksia tavata? Baareissa en notku kuin harvoin, asun vieraalla paikkakunnalla lapseni takia, eikä hirveästi ole tuttavia täällä. Olen yrittänyt laajentaa harrastuksia ja mukavia ihmisiä olen tavannut. Kokeilin jopa nettideittailuakin, mutta tuntuu että naiset ovat internetissä aika valikoivia, ja ne joiden kanssa juttua riitti niin olivat jotenkin outoja tapauksia.
Epätoivoa ei ole, ainakaan vielä. Tai ehkä sitä on kun tänne kirjoitan, mutta en haluaisi ajatella niin. Enkä haluaisi ajatella että minussa vikaakaan olisi. :)
Kaikki vinkit uusavuttomalle kelpaa!
Kiitos!
Kommentit (2)
"Rankat taustat" on ehkä liioittelua minun osaltani, mutta
No eräällä oli käräjöintiä entisen puolison kanssa ja varoitteli exästään että voi etsiä minut käsiini jos saa tietää että tapaillaan. Nainen vaikutti hyvin harhaiselta ja surulliselta, lisäksi ehkä liian avoimesti puhui asioistaan. Toinen taas oli sairaalloisen mustasukkainen vaikkei edes seurusteltu ja tavattiin vasta kerran, jos en vastannut tekstariin 30 minuutissa niin oli helvetti valloillaan. Lisäksi jouluna hän kutsui minut luokseen kahden lapsensa kanssa viettämään joulua, mutta koska en tuntenut häntä niin hyvin niin kieltäydyin kohteliaasti. Myöhemmin sitten ilmoitti itkeneensä koko jouluaaton. Liukenin siinä vaiheessa tilanteesta. :)
Totta kai elämästä saa ja pitää olla kokemusta, on itselläkin ero takana ja tiedän mitä siihen esimerkiksi voi kuulua. Mutta en halua kenenkään laastari olla tai joutua keskelle jotain draamaa. Ehkä olen liian valikoiva tämän suhteen.
Toivottavasti nämä nyt eivät pahoite kenenkään mieltä.
Mitä tarkoitat "rankoilla taustoilla"?