Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NOPEASTI APUA JA VASTAUKSIA!

Vierailija
12.02.2015 |

Okei, tää voi olla tosi tyhmää, mutta tarvitsen vastauksen mahdollisimman pian!

Olen nyt seurustellut tämän yhden jätkän kanssa lähemmäs yhdeksän kuukautta ja hiljattain on alkanu tulee ilmi muutamia seikkoija joita en välttämättä olisi halunnutkaan tietää, mutta mitä enemmän sain tietää, sitä enemmän oli saatava tietää lisää.

Lyhyesti ja ytimekkäästi: epäilen että "poikaystäväni" onkin läheinen serkkuni.

Kasvoin koko lapsuuteni ja nuoruuteni äitini kanssa, joka aikoinaan erosi biologisesta isästäni ja eron takana on ollut mm. pettämistä ja muuta epämääräsitä draamaa. Ymmärrän täysin ettei äitini ole halunnut puhua tästä miehestä. Lapsena en juurikaan tajunnut kysyä mitään ja kun kasvoin, en vain yksinkertaisesti viitsinyt kysellä, koska koko miehestä puhuminen vaikutti olevan perheessä "tabu". Hänen sukuunsa emme myöskään ole olleen yhteyksissä.

No mutta nyt, tässä hiljattain kun enemmän juttelimme suvuistamme nykyisen poikaystäväni kanssa, mutkien kautta järkytyimme saadessamme tietää olen suurella todennäköisyydellä hänen serkkunsa. Kyseessä on siis henkilö, joka mahdollisesti on isäni siskon poika.

Ja nyt kysymys kuuluu. Onko oikein olla parisuhteessa oman serkun kanssa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä itse ainakaan vois olla.

Vierailija
2/4 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein? Päätäppä muru ihan ite mitä elämälläs teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan serkku läheistä sukua, mutta laki ei kiellä serkun kanssa seurustelua. Itse en serkkuun kajoaisi.

Vierailija
4/4 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkukset voi mennä jopa keskenään naimisiin... mut onhan se kuitenkin oksettavaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän