Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten mies voi olla noin ujo!

Vierailija
12.02.2015 |

voiko mies oikeasti olla niin ujo ettei viestiä uskalla laittaa ja sopia treffejä, vaikka lupasi sopia? kyseessä kuitenkin päälle 30-v. mies..liekö kokemuksen puute tai torjutuksi tulemisen pelko, mutta olen tehnyt selväksi että haluan tavata häntä. voi mikä urvelo

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:01"]

voiko mies oikeasti olla niin ujo ettei viestiä uskalla laittaa ja sopia treffejä, vaikka lupasi sopia? kyseessä kuitenkin päälle 30-v. mies..liekö kokemuksen puute tai torjutuksi tulemisen pelko, mutta olen tehnyt selväksi että haluan tavata häntä. voi mikä urvelo

[/quote]

Ja itse et voi sopia tapaamista?

Vierailija
2/10 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, itsekin olen niin ujo etten uskalla tehdä oikein yhtään mitään. Hyvä että uskallan edes kotoani poistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:01"]

[/quote]

Ja itse et voi sopia tapaamista?

[/quote]

olen itse kolme kertaa soittanut ja sopinut,.,.,.. - ap

Vierailija
4/10 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole oikeasti kiinnostunut sinusta.

Vierailija
5/10 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mutta olen tehnyt selväksi että haluan tavata häntä"
Millä tavalla olet tehnyt selväksi halusi tavata häntä ?

Vierailija
6/10 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:04"]

"mutta olen tehnyt selväksi että haluan tavata häntä" Millä tavalla olet tehnyt selväksi halusi tavata häntä ?

[/quote]

ihan mie oon sanonut suoraan ja samaa sanoi hänkin mutta ei ilmeisesti vain uskalla!! ap

Vierailija
7/10 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet että on ujo? Kuulostaa kyllä ettei vaan ole oikeasti sinusta kiinnostunut, mutta ei jotenkin (ujouttaan ehkä) sitä suoraan sinulle sanoa vaan käyttäytyy vain välttelevästi. 

Vierailija
8/10 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:03"]Voi olla, itsekin olen niin ujo etten uskalla tehdä oikein yhtään mitään. Hyvä että uskallan edes kotoani poistua.
[/quote]
Sama täällä!!! Hyvä että löytyy kohtalotovereita...

Vierailija
9/10 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin jo otsikosta sisällön. Ei se ole ujo, sitä ei vain kiinnosta. Kannattaa sisäistää tämä jo nyt, niin et tee elämästäsi tarpeettoman hankalaa.

Vierailija
10/10 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla ujo. Se ei vaan pidä sinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän