miten mies voi olla noin ujo!
voiko mies oikeasti olla niin ujo ettei viestiä uskalla laittaa ja sopia treffejä, vaikka lupasi sopia? kyseessä kuitenkin päälle 30-v. mies..liekö kokemuksen puute tai torjutuksi tulemisen pelko, mutta olen tehnyt selväksi että haluan tavata häntä. voi mikä urvelo
Kommentit (10)
Voi olla, itsekin olen niin ujo etten uskalla tehdä oikein yhtään mitään. Hyvä että uskallan edes kotoani poistua.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:01"]
voiko mies oikeasti olla niin ujo ettei viestiä uskalla laittaa ja sopia treffejä, vaikka lupasi sopia? kyseessä kuitenkin päälle 30-v. mies..liekö kokemuksen puute tai torjutuksi tulemisen pelko, mutta olen tehnyt selväksi että haluan tavata häntä. voi mikä urvelo
[/quote]
Ja itse et voi sopia tapaamista?
[/quote]
olen itse kolme kertaa soittanut ja sopinut,.,.,.. - ap
Se ei ole oikeasti kiinnostunut sinusta.
"mutta olen tehnyt selväksi että haluan tavata häntä"
Millä tavalla olet tehnyt selväksi halusi tavata häntä ?
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:04"]
"mutta olen tehnyt selväksi että haluan tavata häntä" Millä tavalla olet tehnyt selväksi halusi tavata häntä ?
[/quote]
ihan mie oon sanonut suoraan ja samaa sanoi hänkin mutta ei ilmeisesti vain uskalla!! ap
Mistä päättelet että on ujo? Kuulostaa kyllä ettei vaan ole oikeasti sinusta kiinnostunut, mutta ei jotenkin (ujouttaan ehkä) sitä suoraan sinulle sanoa vaan käyttäytyy vain välttelevästi.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:03"]Voi olla, itsekin olen niin ujo etten uskalla tehdä oikein yhtään mitään. Hyvä että uskallan edes kotoani poistua.
[/quote]
Sama täällä!!! Hyvä että löytyy kohtalotovereita...
Arvasin jo otsikosta sisällön. Ei se ole ujo, sitä ei vain kiinnosta. Kannattaa sisäistää tämä jo nyt, niin et tee elämästäsi tarpeettoman hankalaa.
Ei taida olla ujo. Se ei vaan pidä sinusta.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:01"]
[/quote]
Ja itse et voi sopia tapaamista?