Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** SYYSTOIVEET ** vk 37!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo ei ole kovin hehkeä (finnejä, rasvaiset hiukset, turvotus, väsymys, ikinälkä), mutta sitäkin onnellisempi...

[size=3][b] ++PLUSSATUULIA++ [/b][size]

Vierailija
22/32 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikin mennyt kauas syystoiveet. On ollut kyllä härdelliviikko ja silti on käytävä täällä kurkkimassa kuulumisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vielakaan mitaan uutta; siita tama hiljaisuus!

kp 45 ja ei kylla mulla nuo teropiikitkaan tunnu sen tehokkaammilta kuin pillerit! Eli viisi pv viime piikista eika vielakaan tulosta?!

Meikalainen tippuu jo pian kesakuisistakin kun mitaan ei tapahdu?

Syksy alkaa pian taallakin, eilen oli ensimmainen kunnon ukkos-rankkasade-syysmyrsky kaikkine tuulineen; sahkotkin oli poikki monta tuntia!

Mutta tanaan aurinko paistaa kuin ei mitaan olis ollu...kummallista tuo luontokin; heh, on sekaisin kuin oma kroppa!!

Hauskat viikonloput kaikille!

Vierailija
24/32 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näköjään on tädit nyt unohtuneet jonnekin ihan minne sattuu. Luulisi, että pian alkaisi tapahtua. Noi luvut ovat jo tosi isot. Saatko sitten jossain vaiheessa lisää piikkejä, jos mitään ei ala tapahtua??

Hyvää viikonloppua!

Vierailija
25/32 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas hauska tuo sun nikki mun kirjoittamana, heh koittakaa kestaa kun mulla ei noita kahta viimeista suomiaakkosta ole!! Heh hee...

Elikka ainakin 10pv odottelen, kun viimeks pillereilla meni niin kauan etta alkoi... Tuntuu vaan niin ' hurjalta' jos kierto olis yli 50! Ainakin raskaana en ole kun kerran ollaan se ultralla tutkittu, ja hassua kylla gynis ' naki' siis jo kuukautisetkin, mutta kummasti ovat ' jumissa' . Kaipa tassa pitais viela karsivallisekskin oppia??? Aika vaikeeta kuitenkin mun luonteella *huokaisee!

Vierailija
26/32 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*megasuperhyperrutshali*

Ymmärrän kärsimyksesi.

Yritän todella lähettää tän tätösen sinnepäin kun tässä se jo näyttää tekevän pikkuhiljaa lähtöä.

Itse kun kärsin megakierron 43 pv niin kyllä uskon että suakin jurppii aivan sikana.

Merkillistä ettei teropiikit oo vielä auttaneet sitten. Mihis sun vuotos sitten lienee jäänyt " jumiin" jos gyne sen näki olevan tulossa kuitenkin?! Hmm.. Merkillistä.

*onnenpotku persauksiin* jos ne sillä irtoais. =)

ON täällä tosiaan tätönen tekee lähtöä pikkuhiljaa, sunnuntaina varmaan vois jo aloitella Ukkokullan kanssa.. =)

Mä olen tänäänkin nähnyt vain ja ainoastaan vauvalastissa olevia naisia. *hö* Tääkin tahtois yhden salamatkustajan. =)

Hih, näin unta viime yönä että meillä oli ihanihanihan pieni vauva ja mä HÄVITIN sen. Siis järkyttävää!! Mä olin jossain kaupassa tai jossain ja vauva oli sellaisessa kaukalojutskassa ja mä laskin sen kädestäni johonkin ja sit yhtäkkiä vasta muistin että voihan prkl... se beibi. Ja en mistään löytänyt. Hiukanko olin hysteerinen kun heräsin ennenkuin tajusin ettei meillä (onneks tässä kohtaa) mitään vauvaa ole eikä se täten ole hukassakaan. *huh*

Jushka, kp4

Vierailija
27/32 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas taas ollut kiire viikko. oikein ärsyttää kun ei kerkee mitään tänne rustaamaan, lukeen onneksi edes jotenkuten. huomennakin aamuun pitäis eka mennä töihin ja sieltä sit suoraan kohti jyväskylää, meillä on siä harkkapeli. kotona joskus yhentoista maissa. no toisaalta meneepä päivät ja viikot ainakin nopeeta.

levinialle täältä kanssa halitukset, eiköhän se täti jo oo sinnekin matkaamassa. jos sinne on vaan niiiin pitkä matka kun kuitekin jushkan kautta kurvas.

jushka: mä näin kans vauvaunta viime yönä. oltiin saatu poikavauva ja päästy illalla kotiin. sit mä niinku heräsin tähän aamuun, ja olin lähössä töihin kunnes muistin et en oo imettänyt vauvaa koko yönä! ja siinä sit äkkiä herättelin pojan syömään ennen töihin kiiriustamista. hih. hauskaahan tää on kun nää kuumeilut tulee uniinkin.

ON: ristiriitanen olo. toisaalta odottaa ja etsii ovista malttamattomana, mut sit toisaalta on jostain syystä tällä viikolla vallannut tunne et ei tää raskautuminen voi olla niin helppoo et ekalla kertaa tärppäis. ja koitan olla ajattelematta koko asiaa. mietin sitä kun viime kierto oli kuitenkin vaan 25 päivää ja sillon luulin et ovis ois ollu kp12 mutta nyt jälkikäteen katsottuna se oli kyllä vasta kp18 tai 19. ja nyt sit pohdin et jos tässäkin kierrossa se on vasta noin myöhään niin eihän se munasolu kerkee kiinnittyyn ollenkaan. sekavaa tekstiä mut niin on ajatukset ja mielikin tällä hetkellä. joo, täytys vaan mennä päivä kerrallaan. nyt kp 12 ja eilen alko valkarivuoto, et samansuuntaisia merkkejä kun viime kierrossakin.

sori, tuli pitkä teksti omasta navasta.

viikonloppuja kaikille!

Vierailija
28/32 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta tekstit nousee ylos; ei siis uutta vielakaan taalla. Pupuilutkaan ei kiinnosta, eilen touhuttiin sitten, josko siita olis jotain apuuva? AArrrgggghhh... niinkuin Jushka tietaa hermot on menna; kiitos vaan tsemppailuista kaikille. tanaan on lauantai kp 46 (laskeskelen su-ma-ti-ke eli keskiviikkona 10pv viime piikista silloin pitais viimeistaan tulla ja silloin onkin jo kp 50!) ei kylla koskaan oo ollu nain pitkaa kiertoa!!

Ma oli tuntevinani viime kierrossa kaks kertaa oviksen, mutta ltratessa gynis sanoi etten ovuloinu; siis ei irronnu munis?! Kylla nyt on kaikki sekaisin! Edelleen arsyttaa!

Vierailija
29/32 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä gyne näkee onko ovuloinut vai ei?? En ole joutunut perhetymään kovin syvällisesti näihin ovulaatioihin, joten tietoakaan ei ole kovin paljon. Osaako joku kertoa? Kiinnostaisi itseäkin. Jossain vaiheessa tunnistin aina tosi hyvin ovulaation, sitten on taas tullut vaihe, että ovulaatio ei tunnu kovin selvästi. Joten itseäkin kiinnostaisi, että ovuloiko sitä ollenkaan vai ei.

Vierailija
30/32 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viikon lopulla aattelin vielä kasvattaa pinoa. :)

LEVINIA: Tsemppiä!! Varmasti rankkaa aikaa odotella tädin tuloa, mutta toivottavasti tulis pian. Mitäs jos tätiä ei näy vielä ens viikollakaan, joudutko menee uudelleen lääkäriin ja ottaa uudet piikit? Itselläni ei ole kokemusta ollenkaan pitkistä kierroista, kun omani on tosi säännöllinen 26-28 pv. Tsemppiä!

JUSHKALLE toivottelen vaan tärppionnea! Pöllytelkäähän peittoja ahkerasti. ;)

Omaan napaan ei kuulu ihmeempiä. Nyt on kp 8 ja aattelin, et seuraanpa taas tarkkaan, minkälaisia oireita on ja huomaanko ovista. Testejä en aio ostella enkä mitään lämpöjä mittailla. Jännää aikaa, kun tietää, et enää ehkä kahdet menkat odotettavissa... Ehkä-sana siksi, että meil on ehkäisynä kondomit ja just huomattiin, ettei ole montaa jäljellä. Kysyin mieheltä, et ostetaanko uusia vai annetaanko sitten vauvalle mahdollisuus tulla ja mies ei oikein vastannut juuta eikä jaata... ;) Kaiken kaikkiaan tää odotuksen odotuskin on ihan jännää aikaa. :)

No mutta, eipä tämän kummempia. Mukavaa sunnuntain jatkoa!

T. Sanjuska

Vierailija
31/32 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille!! En oo kerennyt piiitkään aikaa täällä käymään ja kivoja uutisia sain heti lukea:)

Itselle ei kummempaa. Kierto jäi vaan 24 päivän mittaiseksi. Pitäisi varmaan alkaa tuota ovista testailemaan, kun en osaa kyllä enää yhtään lukea omaa kroppaa...

Vauvakuume on ollut pari viikkoa ihan äärimmäisen kova! Tuntuu, että joka puolella on vaan ihania vauvamasuja ja pikkuisia vauvoja. Jospa meilläkin kohta olisi oma pienoinen.

Mutta hyvää jatkoa kaikille ja pitää minun yrittää kirjoitella tänne vähän useammin=)

Vierailija
32/32 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mita Sanjuska aaneen sanoi, etta jollei ke mennessa olisi alkaneet pitanee menna uudelleen ultraan ja mitakohan seuraavaksi pistaa laakkeiksi?! Kai maar antaa sitten vaan enemman ml/ eli tujummat piikit? Tanaan siis jo kp 47; eilen oli paansarkya, jota ilolla vastaanotin kun joskus nama tatoset tulee niitten kera. Tanaan kuitenkin, ei mitaan!

Vastarakin kyselyyn ultrista; etta mun kasittaakseni riippuu se ' nakeminen' etta missa vaiheessa kiertoa olet? En tuosta sen paremmin tieda, mulle sanoi kuitenkin etten ovuloinut koska munasarjoissa nakyi munasolu joka ei ollu auennut ja samalla kohdunpohjalla jo kuukautisten tuloa naki. Mihin sitten lienee jumiutunut.

Muuten olo ei oo mitenkaan erilainen, aknea nakyvilla, nukuttaa ja arsyttaa; ehka siina ne tulevat tatioireet heh hee

Nyt hyvaa yota!