Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun joku olisi puuttunut kun äitini leikkasi

Vierailija
12.02.2015 |

aina väkisin hiukseni lyhyeksi poikatukaksi. Sitä itkun ja tuskan määrää. Miksi kampaajat suostui kun näki ettei pieni tyttö halua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska vanhemmat päättää.

Vierailija
2/5 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ei koskaan leikattu, vaikka halusin polkkatukan. Hiukset oli melkein peppuun asti, inhosin harjata niitä aamuin illloin, inhosin nukkua niiden kanssa, kesät oli tuskaa pitkän tukan kanssa. Mutta nyt olen iloinen ettei leikattu. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus, siinä sitä onkin traumaa kerrakseen :O Varmaan jos ei ole oikeita ongelmia niin niitä voi vaikka karvoista keksiä.

Vierailija
4/5 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minullekin tehtiin ja mun mielestä se oli jopa henkistä väkivaltaa. Tykkäsin kovasti pitkistä hiuksistani, hiuspompuloista yms. mutta ei auttanut aivan lyhyeksi vedettiin... Pahinta oli kun paras kaverini ei enää halunnut olla kaverini, kun näytin kuulemma pojalta :( Olimme 6-vuotiaita.

Hiukset leikattiin koska äidillänikin oli aina ollut lyhyet ja hän ei osannut hoitaa tai laittaa pitkiä hiuksia. Meillä ei esim. ollut kunnollista hiusharjaa ja hoitoainetta ei käytetty ikinä.

Vierailija
5/5 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 11:10"]

Siksi koska vanhemmat päättää.

[/quote]

Empaattinen kampaaja osaa kyllä ehdottaa kompromissia, esim. polkkatukka nyrhityn poikatukan sijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi