Onko Mitran kukka kaipaa valoa gospelmusiikkia?
Tosi huono ja kuulostaa joltain gospelilta. Olis luullut, että jotain parempaa sais aikaan kun monta vuotta levyä teki...
Kommentit (18)
Ihan paras biisi ja koskettava sanoma. Me like! Toimi heti ekalla kerralla.
mies, 33 v., ateisti ja tavan mies - (ja musta se on aika kaukana oikeasti gospelista, ihan perus herkkää poppista)
rakkautta päivääsi!
Ei ole, mutta samankaltaisuus on siinä että useimmat gospel-biisit on samankaltaista pateettista p*aa kuin tämä Mitran kappale.
Täytyy vielä todeta että minä pidän laadukkaasta gospel-musiikista.
Ette tainneet tajuta että tuon biisin ja koko Mitran levyn tuottaja on Jukka Immonen. Suomeksi: jos tuo musiikki eroaa vähänkään Jenni Vartiaisen musasta, se tarkoittaa että Jenni on todella itse säveltänyt omat biisinsä, muuten ne olisivat identtisiä Mitran biisien kanssa.
En tiedä, mutta pakko on vaihtaa radiossa kanavaa kun tuo biisi alkaa soida.
musta taas kuulostaa ihan samalta kuin jonna tervomaa.
Ei tuo nyt ihan gospelia (hengellistä musiikkia) taida olla.
Aika surkea esitys tuo biisi ja Mitra myös, wannabe Jenni Vartiainen...
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 20:07"]
Ette tainneet tajuta että tuon biisin ja koko Mitran levyn tuottaja on Jukka Immonen. Suomeksi: jos tuo musiikki eroaa vähänkään Jenni Vartiaisen musasta, se tarkoittaa että Jenni on todella itse säveltänyt omat biisinsä, muuten ne olisivat identtisiä Mitran biisien kanssa.
[/quote]
Se että Immonen jätti Jennin ja tämän musiikin rauhaan ja siirtyi tuottamaan Mitraa, oli Jennille lottovoitto! Vihdoin hänelläkin on tilaisuus uudistua.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 20:07"]
[/quote]
Se että Immonen jätti Jennin ja tämän musiikin rauhaan ja siirtyi tuottamaan Mitraa, oli Jennille lottovoitto! Vihdoin hänelläkin on tilaisuus uudistua.
[/quote]
Jos Jukka immonen "tuottaa" Mitraa, höylääkö myös kun Jenni poistui kuvioista?
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 20:54"] [quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 20:47"] [quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 20:07"]
[/quote] Se että Immonen jätti Jennin ja tämän musiikin rauhaan ja siirtyi tuottamaan Mitraa, oli Jennille lottovoitto! Vihdoin hänelläkin on tilaisuus uudistua. [/quote] Jos Jukka immonen "tuottaa" Mitraa, höylääkö myös kun Jenni poistui kuvioista? [/quote]
Höylää.
Kuuntetteko te onnettomat radiota?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:29"]
Luin otsikon Mitron kakka! :D
[/quote]
No vähän sellasta tuo karsea kappale onkin...
Luokattoman huono tekele! Mitra olisi ehkä pystynyt parempaan Idolssin perusteella. Immonen saa hävetä kun tuollasta ulostetta on tuottanut.
Siltä se tosiaan kuulostaa