50-sivuinen ketju
Otsikossa lukee tavoite. Yritetään tehdä tästä ketjusta 50-sivuinen. Kiitos, jos osallistut haasteeseen! t. ap
Kommentit (1245)
Menen juomaan kaakaota ja kermavaahtoa ;)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:25"]
Menen juomaan kaakaota ja kermavaahtoa ;)
[/quote] Kuulostaa hyvältä!
Mies sano, et uskovaiset naiset ei ole pantavia...loukkaannuin..
Kielessäni on ärsyttävä kipeä pieni patti!
Tämän ketjun idea on aivan turha ja aion vastustaa tavoitteen täyttymistä keinolla millä hyvän... eiku hetkinen...
Mulla oli tänään hyvä päivä. :)
Kerro jokin yksittäinen asia/esine viimeöisestä unesta, niin kerron mitä se tarkoittaa unikirjan mukaan. :)
Mulla oli sellainen kauhu-action-uni, jossa piiloteltiin veristä lihamöykkyä, joka ehkä on ollut ihminen, en kysellyt tarkemmin. Unen naisella tuntui olevan hyvät syyt mahdolliseen hurmutekoonsa.
Löytyneekö unikirjasta? :D
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:24"]Mulla oli tänään hyvä päivä. :)
[/quote]
Hieno juttu! Mulla oli huono. Mutta ei se mitään, huomenna luultavasti parempi.
Kävin just heittää kaverin kanssa tunnin lenkin. Oli ylipäänsä ihme, et lähdin lenkille. Vaan vaikka alkuunsa kenkuttikin, niin nyt olo on aivan mahtava ja mieli virkeä! :)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:15"]Kävin just heittää kaverin kanssa tunnin lenkin. Oli ylipäänsä ihme, et lähdin lenkille. Vaan vaikka alkuunsa kenkuttikin, niin nyt olo on aivan mahtava ja mieli virkeä! :)
[/quote]
Upeaa, hyvä sinä!
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:53"]Otsikossa lukee tavoite. Yritetään tehdä tästä ketjusta 50-sivuinen. Kiitos, jos osallistut haasteeseen! t. ap
[/quote]
Hei nyt ollaan jo aika lähellä! 80% jo tehty!!
Tsemppii, jaksetaa loppuu asti
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:15"]
Mikä juttu tää on?
[/quote] Tämmönen juttu että pitäisi päästä sivulle 50