50-sivuinen ketju
Otsikossa lukee tavoite. Yritetään tehdä tästä ketjusta 50-sivuinen. Kiitos, jos osallistut haasteeseen! t. ap
Kommentit (1245)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:53"]Olen 22-vuotias yliopisto-opiskelija, ujo ikisinkku. :) Kavereita on ja kourallinen läheisiä ystäviä. En ole kuitenkaan koskaan seurustellut. Minulla oli hyvä ja tasapainoinen lapsuus. Pysyn mielelläni omalla mukavuusalueellani ja mietin aina mitä muut minusta ajattelevat.
Mitä elämänohjeita antaisit minulle, tai minun ikäiselleni? :)
[/quote]
Oikeastaan vain tämän, näin kymmenen vuoden päästä: usko itseesi, mieti vähemmän muiden mielipiteitä ja enemmän, mitä itse olet mieltä asioista.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:59"]Ja tämä oli täysin tyhjänpäiväinen ketju.
[/quote]
Useimmat AV:n ketjuthan ovatkin niin merkityksellisiä. Tämä on sentään rehellinen. ;)
Heissulivei terkkuja rapakon takaa!
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:48"]Olen miettinyt viimeaikoina lasten hankkimista. Katsoin äsken elokuvan, jonka aikana tajusin yhden hyvän syyn olla hankkimatta lasta/lapsia; ei tarvitsisi ikinä pelätä, tapahtuuko lapselle jotain pahaa.
[/quote]
Omalla kohdallani kyseessä oli puhdas ja voimakas vietti, lisääntymisvietti, helpotti asioita. Ensin sitä ajattelee, että lapsia ehkä joskus 10 vuoden päästä, sitten herää aamulla, ja haluaa lapsen NYT. Pari vuotta jaksoin tapella vastaan, sitten oli menoa. Olen noudattanut asennetta "antaa hevosen murehtia, sillä on isompi pää". En silti tyhmäksi heittäydy. Joten hanki vain lapsia, mutta jos epäröit paljon, odota vielä, jos ei ole pakottavaa syytä kiirehtiä.
Terkkuja myös Uudesta-Seelannista! Täällä on päivä jo pitkällä.
Wau, ulkomaan eläviä! Terveiset Turusta, täälläkin uo mukavan valoisaa muutamaan viime kuuhun verraten.
Kohta tulee 40