50-sivuinen ketju
Otsikossa lukee tavoite. Yritetään tehdä tästä ketjusta 50-sivuinen. Kiitos, jos osallistut haasteeseen! t. ap
Kommentit (1245)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:50"]Kylläpä on ikävä sua taas senkin trollipeikko.
[/quote]
Kuinka hyvin osaatte ruotsia asteikolla 0-10
Itselläni taitaa olla ehkä kolme tai neljä. Osaan perusjutut, mutta sujuva pitempi juttelu ruotsiksi tuottaisi ongelmia
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:22"]Kuinka hyvin osaatte ruotsia asteikolla 0-10
Itselläni taitaa olla ehkä kolme tai neljä. Osaan perusjutut, mutta sujuva pitempi juttelu ruotsiksi tuottaisi ongelmia
[/quote]
10 tottakai ................
No ehkä se viiskuus
Miinusasteikolle mennään! No ei, osaan kielioppia, mutta en muista sanan sanaa. Muutaman.
Mä opin helposti kieliä, mutta unohdan ne yhtä vauhdilla, jos en pääse käyttämään. Hulluinta on, että asun kaksikielisellä alueella, enkä ole 10 vuoteen puhunut sanaakaan ruotsia yliopiston kurssia lukuun ottamatta. - 916
"Puhun mielelläni vieraita kieliä, joita en osaa." - Pätkä
Minulla sama, että jos ei tule puhuttua, niin nopsaan se taito unohtuu. Eipä ole minun ruotsini kummoista, mutta jotenkin osaan sanoa kiitos, anteeksi, huomenta ja muuta perussettiä :D
Mies laulaa loilottaa kokatessaan tuolla. Tirsk.
Nyt on menossa "Se on kuin yö" .
Ärsyttää, Suomi taas hiihdoissa neljäs, aina neljäs :(
Paperi