Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kropan muokkaus todella työlästä!

Vierailija
11.02.2015 |

Mun mielestä annetaan todella väärä kuva siitä, että joku kerran tai kaksi viikossa kuntosalilla käynti toisi  herkästi tuloksia.  Itse olen treenannut monta vuotta erästä lajia erittäin aktiivisesti useita kertoja viikossa, fyysinen kuntoni on hyvä.  Näytän ehkä suht jäntevältä vaatteet päällä, mutta  kyllä sellainen  kunnollinen kroppaa vaatii todella paljon työtä eikä kyllä näy ulospäin se, miten paljon olen treenannut. Ainakin jos ei ole parikymppinen enää. Ruokavalion osuus on mieletön. Jos ei jaksa mitään rahkapelleilyä vaan syö normaalia  arkiruokaa, niin tuloksia täytyy odottaa vuosia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ketä kiinnostaa kropan muokkaus tuohon malliin? Pääasia suoritukset.

t. tulosurheilija.

Vierailija
2/13 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuhan sanoin. Itse en harrasta sitä kropan takia, vaan rakkaudesta lajiin. Sivuhuomautuksena nyt sanoin,

ettei se niin helposti se kroppa muutu vaikka olis hyväkuntoinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:32"]^ketä kiinnostaa kropan muokkaus tuohon malliin? Pääasia suoritukset.

t. tulosurheilija.
[/quote]
Jep, minuakin kiinnostaa enemmän se, kuinka kovaa pääsen, kuin se, miltä kroppani näyttää. :)

Vierailija
4/13 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tosiaan muokkaannu, ainakaan minulla. Olen vuoden käynyt 2-3 krt viikossa. Ei jättilihaksia. Tosin teen vieläkin kuntopiirin omaista treeniä koko kropalle.

Vierailija
5/13 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkin ihmetelly miksi useimmat salilla kävijät näyttää siltä ettei ne liikkuis ollenkaan.. Itse en käy ja olen lihaksikas.

Vierailija
6/13 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:29"]Mun mielestä annetaan todella väärä kuva siitä, että joku kerran tai kaksi viikossa kuntosalilla käynti toisi  herkästi tuloksia.  Itse olen treenannut monta vuotta erästä lajia erittäin aktiivisesti useita kertoja viikossa, fyysinen kuntoni on hyvä.  Näytän ehkä suht jäntevältä vaatteet päällä, mutta  kyllä sellainen  kunnollinen kroppaa vaatii todella paljon työtä eikä kyllä näy ulospäin se, miten paljon olen treenannut. Ainakin jos ei ole parikymppinen enää. Ruokavalion osuus on mieletön. Jos ei jaksa mitään rahkapelleilyä vaan syö normaalia  arkiruokaa, niin tuloksia täytyy odottaa vuosia.
[/quote]
Missä annetaan tällainen kuva? Kolme kertaa viikossa, lepo/palautus ja ravinto on minimi mihin olen itse törmännyt. Bodarit, fitnesskisaajat ym. urheilijat ovat sitten ihan oma lukunsa vielä.

Vierailija
7/13 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:32"]^ketä kiinnostaa kropan muokkaus tuohon malliin? Pääasia suoritukset.

t. tulosurheilija.
[/quote]

Niitä, jotka ovat kiinnostuneet kehonmuokkauksesta. Minua taas ei voisi vähempää kiinnostaa, saanko vedettyä 9 vai kymmenen leukaa, se 9 riittää oikein hyvin. Sen sijaan haluan näyttää tyrmäävältä. T. kehonmuokkaaja

Vierailija
8/13 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:45"]Oonkin ihmetelly miksi useimmat salilla kävijät näyttää siltä ettei ne liikkuis ollenkaan.. Itse en käy ja olen lihaksikas.
[/quote]

Meillä voi olla hieman eri standardit lihaksikkuudelle

Vierailija
9/13 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuota kuva haluavat pitää yllä jotkut bloggarit tai nuoret ylipäätään. Samahan se on koulussakin, jos saa hyviä arvosanoja niin pitää vakuutella ettei oikeasti tee mitää ja käyttää kouluhommiin ehkä tunnin silloin tällöin, vaikka totuus olisikin toinen.

Lisäksi kun jostain pitää, ei siihen laske tunteja. Joku voi olla ihan rehellisesti sitä mieltä, ettei käytä ollenkaan aikaa kehoonsa, vaikka kävisi kuusi kertaa viikossa puntilla.

Vierailija
10/13 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että sitä helppoutta huutelevat vain ne, jotka eivät itse ole kovin hyvässä kunnossa. "Sehän on helppoa, kyllä minäkin pystyisin siihen helposti jos vain haluaisin"

Vierailija
11/13 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan aika paljon siitä, mitä tarkoittaa "kunnollisella" kropalla. Kyllä mun kropassa näkyy säännöllinen kuntosalilla käynti sekä aloitettu tanssiharrastus jo parin kuukauden jälkeen. Mutta lähtötasokin oli tietysti mitä oli.

Ihan eri asia on sitten jos on koko ikänsä harrastanut liikuntaa, eihän se nyt mitään muuta jos jossain vaiheessa siihen päälle aloitat jonkun kuntosaliharjoittelun. Jo valmiiksi urheilullisessa kropassa näkyvät tulokset tietysti vaatii rasvaprosentin pienentämistä minimiin. 

Enemmän mua ihmetyttää se, että näyttääkseen timmiltä pitäisi olla joku fitnesskroppa, eli että useimmilta (ihan urheilullisilta ihmisiltäkin näköjään) on hämärtynyt käsitys siitä, miltä hyvässä kunnossa oleva, urheilullinen vartalo näyttää, ja kuvitellaan että saliharrastuksen myötä vartalosta tulisi samanlainen kuin jollain kymmenen vuotta treenanneilta fitnessbeibeiltä (joilla heilläkin voi olla "löysempiä" kausia ja jotka postaavat sosiaaliseen mediaan niitä sopivia kuvia, esim. http://www.huffingtonpost.com/andrew-dixon/weight-loss-secrets_b_3643898.html?ncid=edlinkusaolp00000009&icid=maing-grid7|main5|dl5|sec1_lnk2%26pLid%3D348593 )

Vierailija
12/13 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas just mies kehui että peppu on kiinteytyny ja oon treenannu ihan kotosalla :)

Vierailija
13/13 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin liikkumaan pyörällä niin paljon kuin mahdollista. Autoa käytän mahd. vähän. Kyllä se hyvin kropassa näkyy. Eikä tunnu työläältä, kun liikkuminen tapahtuu arjen ohessa, kun liikkuisin muutenkin vain eri kulkuneuvolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän