Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset sanoo kuinka kumppani löytyy vaikka harrastuksist tms., mutta

Vierailija
20.11.2021 |

olen 10 vuotta harrastanut maastopyöräilyä eikä yksikään nainen ole tullut iskemään.
M48

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia luusereita halua koskaan kukaan

Vierailija
2/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennuksena kerrottakoon, että harrastuksen pitää olla jotain ryhmässä tehtävää ja mieluusti tietenkin sellainen ryhmä, jossa on mukana naisia. Tämän luulisi olevan kaikille itsestäänselvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräily ei ole seksikäs laji.

Vierailija
4/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennuksena kerrottakoon, että harrastuksen pitää olla jotain ryhmässä tehtävää ja mieluusti tietenkin sellainen ryhmä, jossa on mukana naisia. Tämän luulisi olevan kaikille itsestäänselvää.

Joku tuolileikki?

Vierailija
5/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi hitsit, minäkin harrastan lukemista, eikä ole ollut miehiä jonoksi asti oven takana. :/

Vierailija
6/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni (ryhmä)harrastuksien merkitystä pariutumisessa ylikorostetaan.

On äärimmäisen epätodennäköistä, että samalle kurssille sattuisivat toisistaan tykkäävät kaksi sinkkua ja, että jompikumpi vielä uskaltaisi tehdä suoran aloitteen.

Itse olen kokeillut noita työväenopiston kursseja, esim ranskan alkeet, nyrkkeily, ryhmäliikuntatunteja.

Ja sitten eri paikasta tenniskursseja, uinnin tekniikkakursseja.

Kaikkien näiden jälkeen ei ainuttakaan keskustelua yhdenkään samalla kurssilla olleen sinkkunaisen kanssa.

Kaikki vain käyvät tunnilla ja lähtevät pois.

Paremmin toimii nettideittailusivut ja sovellukset vaikka niissä on sitten erilaiset ongelmat.

Vierailija
7/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kokkauskursseille. Itse käyn niissä ja siellä on aina vain se yksi homomies. Tosin aina hauska sellainen.

Vaivattais pizzataikinaa yhdessä ja sekoitettais kastiketta 😋.......

T. 40 v sinkkunainen

Vierailija
8/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatanssit ja talvella tanssit on hyvä harradtus, siellä käy kaikenikäisiä, ja naisia on enemmän, kuin miehiä. Jos et noista piireistä naista löyfä, niin dilloin sinussa on taatusti jotain vikaa.

Vierailija
9/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräile Kaakkois-Aasiaan

Vierailija
10/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla menin ensimmäistä kertaa joogaan. Kaikki olivat naisia.

Vierailija
11/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On äärimmäisen epätodennäköistä, että samalle kurssille sattuisivat toisistaan tykkäävät kaksi sinkkua ja, että jompikumpi vielä uskaltaisi tehdä suoran aloitteen.

Itse olen kokeillut noita työväenopiston kursseja, esim ranskan alkeet, nyrkkeily, ryhmäliikuntatunteja.

Kaikkien näiden jälkeen ei ainuttakaan keskustelua yhdenkään samalla kurssilla olleen sinkkunaisen kanssa.

Paremmin toimii nettideittailusivut ja sovellukset vaikka niissä on sitten erilaiset ongelmat.

Yhtäältä sanotaan, että tavismiesten kannattaa siirtyä pois Tinderistä sun muista, koska se suosii vain niitä komeimpia miehiä ja tavismiehet jäävät ihmettelemään kelpaamattomuuttaan. Mutta sitten taas elävä elämäkin (esim. harrastukset) on huono vaihtoehto. Mitä tässä voi enää tehdä...

Vierailija
12/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin kohta pitkälle maastopyörälenkille. Saas nähä jos joku sopiva nainen tulisi jutuille :)

AP

Vierailija
13/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosebrides. Voit hakea tarkan haun perusteella ideaali kumppania. Vaikka pyöräilystä innostunutta uranaista.

Vierailija
14/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, eiköhän se pienikin mahdollisuus ole kuitenkin mahdollisuus, jos asian suhteen hätä on. Sama kuin nämä laihduttajat, jotka sanovat, ettei heitä kiinnosta liikkua vähääkään ylimääräistä, koska ovat lukeneet ettei pelkällä liikunnalla kuitenkaan laihdu.

Vierailija
15/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo voi hitsit, minäkin harrastan lukemista, eikä ole ollut miehiä jonoksi asti oven takana. :/

0

Väärin luettu. Rupea lukemaan kovaan ääneen jotain eroottista kirjallisuutta, niin eiköhän ala sitä jonoa muodostumaan oven taakse!

Vierailija
16/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräily ei ole seksikäs laji.

Miten niin? Pyöräilyhousut jotka kiristyy persvakoon ja esiin työntyvä etuvasrustus. Voiko muka olla jotain seksikkäämpää?

Vierailija
17/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin on erotettavissa erilaisia tilanteita:

1. Urheilullinen ja komea mies haluaa kokeilla uutta lajia. Joogaava mies on moderni, rajoja rikkova ja naiset kiinnostuvat hänestä.

2. Turhapuron näköinen mies saapuu paikalle. Jokainen nainen tietää miksi mies on kurssilla ja pitävät huolta, että mies saa paikan eturivistä. Tunnin jälkeen kaikki toivovat mielessään, että miestä ei enää näy tunneilla.

Vierailija
18/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lavatanssit ja talvella tanssit on hyvä harradtus, siellä käy kaikenikäisiä, ja naisia on enemmän, kuin miehiä. Jos et noista piireistä naista löyfä, niin dilloin sinussa on taatusti jotain vikaa.

Tanssitaidoton ja istumapaikan tansseista ostanut tosin ei pääse kovin hyvin tutustumaan keneenkään.

Suosittelisin ensin tanssitaidon opettelua. Tanssitaitoa opetellessakin syntyy kontakteja ja sitä kautta parisuhteita.

Vierailija
19/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli sinkkunaiset voivat käydä hakemassa metsästäjän itselleen niin ei tarvitse ulìsta palstalla.

Vierailija
20/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin on erotettavissa erilaisia tilanteita:

1. Urheilullinen ja komea mies haluaa kokeilla uutta lajia. Joogaava mies on moderni, rajoja rikkova ja naiset kiinnostuvat hänestä.

2. Turhapuron näköinen mies saapuu paikalle. Jokainen nainen tietää miksi mies on kurssilla ja pitävät huolta, että mies saa paikan eturivistä. Tunnin jälkeen kaikki toivovat mielessään, että miestä ei enää näy tunneilla.

Minä kuulun tuohon jälkimmäiseen kastiin. Minulla oli vuosia tanssinopettaja, joka vihasi minua ja epäluuloisesti katsoi, kun yritin tervehtiä ennen tuntia. 

Joskus hän tuli tunnille joku sormus sormessa ja yritti ehkä sillä signaloida jotain myös ja kerran tuntia aloittaessa hän ei muka huomannut minun tulleen paikalla, kun istuin siinä vieressä ja eräs kiltti nainen sitten huomautti, että "eikös hän ole tuossa?"