Tyttöystäväni menee armeijaan
Olen jo muutaman vuoden seurustellut, jo seurustelun alkuaikoina tyttöystäväni puhui siitä kuinka haluaisi käydä armeijan, nyt päätös on kuulemma pysyvä. Itse olisin tuolloin 23, hän 20. En haluaisi olla hänen tavoitteidensa edessä, mutta tässä tilanteessa tuntuu siltä, kuin väkisin ajettaisiin nurkkaan, mitään itseni kannalta mielenrauhaa saavuttavaa vaihtoehtoa ei tunnu olevan.
Näin itse siellä miten naisvarusmiehet saivat huomiota, vislailuja tuli osalta mihin puututtiin, yksi antoi alikersantillekkin, itse sen enempää hänen motiiveistaan tai parisuhdestatuksestaan tietämättä. Asiaa ei yhtään auta se, että tyttöystäväni on 182 cm pitkä hoikkasäärinen kaunis blondi joka saa jo katseita ihan siviilissäkin.
Kun itse palvelukseni suoritin en vielä tuntenut häntä. Meillä menee todella hyvin ja rakkautta löytyy. Vaikka hän pysyisi uskollisena, mitä en epäile, niin jo se 300 silmäparia yhtä naista kohden tuntuu pahalta ajatukselta, kaiken sen jälkeen mitä itse näin.
Onko jollain kokemusta omasta paremmasta puoliskosta intissä? Voin ihan turhaan pelätä/inhoksua koko ajatusta, mutta omat kokemukset painavat mielessä. Missään asiassa en häntä ole estämässä, ehkä suhde on entistä ehompi kunnes vuosi on ohi. Ja pääsehän sieltä viikonloppuisin kotiin.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 03:20"]
Ongelma on vain sinun päässäsi.
[/quote]
Missä muuallakaan? Väitinkö toisin?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 03:23"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 03:20"]
Ongelma on vain sinun päässäsi.
[/quote]
Missä muuallakaan? Väitinkö toisin?
[/quote]
Et väittänytkään. Eroa tai mene terapiaan.
Ymmärrän täysin ap:n huolet. Naiset saavat armeijassa n. satakertaisen huomion siviiliin nähden, eli jos tyttö on jo siviilissäkin nuorten sekä vanhojen miesten kiikarissa ei hän tule saamaan rauhaa ollenkaan intissä. Eihän se hyvältä tunnu, todellakaan.
Vastatkaapa naiset puolestanne, olisitteko parikymppisinä ihan oikeasti ilman epäröimisen häivää vain päästäneet miehenne puoli vuotta tai vuoden kestävälle leirille tuhansien nuorten naisten joukkoon? Vieläpä leirille, jossa ollaan tiiviissä kanssakäymisessä 24/7 ja jossa "bondataan" vähän väkisinkin koko ajan?
T. Mies, intissä 2005.
Naisellinen ja oikeasti kaunis nainen ei käy armeijaa.
Aika jännä, luulin että ongelma olisi että sinulle tulee häntä ikävä etkä kestä olla erossa niin kauaa.. Mutta mietitkin että kuinka hän saa huomiota. Jos luotat häneen niin luota sitten.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 07:01"]Naisellinen ja oikeasti kaunis nainen ei käy armeijaa.
[/quote]
Joo ennen kun pääsee sisään niin sulta mitataan kauneus ja naisellisuus ja jos on liikaa niin maitojunalla kotiin.
Mitä vittua taas.
Ketä oikeasti jotkut silmäparit tai vislaukset haittaa tai satuttaa? Vähän perspektiiviä nyt asiaan. Eiköhän tyttö ole aika vahva jos vakavasti inttiä pidempään on harkinnut, ja tuskin häntä hetkauttaa keskenkasvusten teinien panopuheet tai muut miesjuorut.
Ei minulla ainakaan ollut mitään ongelmia. Yhä saman miehen kanssa olen yhdessä joka tuki minua kun inttiin päätin hakea 5 vuotta sitten. (yhdessä olemme olleet nyt 8v. kävimme intin eri aikaan, vuosi välissä, hän puolen vuoden korppi ja minä vuoden alik.) Eikä kyllä pahemmin minuakaan kiinnostanut mitä jotkut teinit siellä jauhavat. Olin itse 22v. Ja sitäpaitsi nainen itse vaikuttaa siihen mitä hänestä puhutaan ja miten häneen suhtaudutaan. Kenttäpatjat saavat kenttäpatjan maineen ja siitä on turha sitten itkeä. Jos on suoraselkäinen, vahva, eikä tee numeroa sukupuolista ja kantaa oman painonsa niin sillä pääsee pitkälle.
T. Alik Tyttö II/10
Pitäisikö minun nyt huolestua poikaystävästäni joka on intisaä että hän lirkuttelee sielä niille harvoille inttitytöille? Valoja päälle ja koita luottaa naisees, mitä sitten jos saa huomiota? Jos lähtee sinne isänmaallisista syistä ja on sitoutunut sinuun niin ei häntä paljoa kiinnosta muitten miesten huutelut!
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 07:12"]
Pitäisikö minun nyt huolestua poikaystävästäni joka on intisaä että hän lirkuttelee sielä niille harvoille inttitytöille? Valoja päälle ja koita luottaa naisees, mitä sitten jos saa huomiota? Jos lähtee sinne isänmaallisista syistä ja on sitoutunut sinuun niin ei häntä paljoa kiinnosta muitten miesten huutelut!
[/quote]
Tämä. Hyvin sanottu ja totta. t.11
Ja olipa missä tahansa, sama vaara tai suoja on, miten itse asioihin asennoituu: heittäytyykö muiden vietäväksi vai pysyykö omissa asemissaan jämäkkänä. Siis siinä parisuhteessaan.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 07:19"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 07:12"]
[/quote]
Tämä. Hyvin sanottu ja totta. t.11
[/quote]
Samaa mieltä. Mutta jos sinusta tuntuu, että haluaisit jotenkin näyttää että hän on varattu ja teille muuten menee tosi hyvin niin käyppä mies hyvä timanttisilla ostaa renkulat sormiin. Mikä mainio päivä kosia ystävänpäivänä ;)
Olin ihan varma, että oma poikaystävä siellä kirjoittelee, mutta pituus ei täsmää :D Olen alle 170cm. Olen menossa armeijaan, mutten miehien takia, vaan naisten. Olen heikkona armeijamuijiin. Pitäisi kai joskus kertoa poikaystävälle, että sori, mutta taidankin olla lesbo, tai vähintäänkin bi.
Ei mitään hätää. Kyllä ne pitää tytöstäsi hyvää huolta. Leireilläkään ei tarvitse palella kun on lämmittäjää molemmilla puolilla.
Mitä tästä opimme? Lopettakaa se saatanan naisten esineellistäminen ja antakaa heidän olla rauhassa. Sinäkin varmasti olit yksi niistä urpoista, jotka tuijottelivat naisalokkaita ja viheltelitte perään. No, nyt sitten itket kun oma puolisosi on sellaisen käytöksen kohde.
Sehän on selvä että jotain siellä tulee puuhailtua miesten kanssa, kaikki inttimuijat jossain vaiheessa retkahtavat.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:07"]Mitä tästä opimme? Lopettakaa se saatanan naisten esineellistäminen ja antakaa heidän olla rauhassa. Sinäkin varmasti olit yksi niistä urpoista, jotka tuijottelivat naisalokkaita ja viheltelitte perään. No, nyt sitten itket kun oma puolisosi on sellaisen käytöksen kohde.
[/quote]
Aioin muotoilla saman asian, mutta hieman tyylikkäämmin. Toisaalta, miksi pitäisi? Ap pelkää, että hänen naisensa joutuu samanlaisen käytöksen ja ajatusten kohteeksi kuin mitä jän itse teki armeijassa naisille.
Kaunis nainen armeijassa on kuin ladattu ase kehitysvammaisella, asia jota tulisi välttää kaikkien kannalta. Edes inttipojille se ei ole hyväksi...
Blääbä däbä dää Ei hätää, hänestä tulee sormusten ritari..http://naurunappula.com/z/1213306/