Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun nainen on innokas?

Vierailija
10.02.2015 |

Tervehdys! Olen parin viime viikon aikana tutustunut erääseen nuoreen naiseen, joka kaikilla järkevillä mittareilla vaikuttaisi minulle hyvin sopivalta. Hän on mukava, kaunis ja fiksu, ja ennen kaikkea tykkää myös minusta. Epäilystä herättää nyt se, että hän on heittäytynyt jo näin pian melko omistushaluiseksi, jopa mustasukkaiseksi ja kertoo haaveilevansa meidän yhteisestä tulevaisuudestamme ja yhteisistä lapsista.

Tämä tuntuu hieman oudolta.

Tahtoisin teiltä naisilta mielipidettä. Mitäs minä nyt teen?

(itse olen siis puolivälissä kolmatta kymmentä, hän on hieman nuorempi)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakene ja piiloudu.

Vierailija
2/5 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:37"]

Pakene ja piiloudu.

[/quote]

Myönnän että tämä on jo tullut mieleen. Toisaalta se on kyllä oikein kiva nainen, ja se vielä tahtoo elämältä suurin piirtein samoja asioita kuin minäkin. Hirvittää vain vähän tämä nopeus ja innokkuus.

Lisää mielipiteitä?

t:eka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori, sille et voi mitään, ajan kanssa rauhoittuu. Mikäs vika siinä muuten on että toinen on innoissaan ja tykkää? Olisko 'hard to get' parempi? Vai onko mikään hyvä?

Vierailija
4/5 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakeen ja kovaa!

Vierailija
5/5 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:28"]Nuori, sille et voi mitään, ajan kanssa rauhoittuu. Mikäs vika siinä muuten on että toinen on innoissaan ja tykkää? Olisko 'hard to get' parempi? Vai onko mikään hyvä?
[/quote]

No entäs se omistushaluisuus ja mustasukkaisuus? Jos on jo nyt sitä, niin varmasti pahenee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä