Tätä ei varmaankaan saisi sanoa, mutta mielestäni Adele oli uhkeampana kiinnostavamman näköinen artisti.
Koko homma jotenkin lässähti, kun hän hoikistui.
Kommentit (37)
Joku muukin samaa mieltä. Mun mielestä oli kauniimpikin.
Hyvä hänelle, että laihtui. Itse tykkäsin Rebel Wilsonista enemmän pulskana, jotenkin hänen huumorinsa tuntui todemmalta läskivuoren keskeltä. :) Tokin hän on hauska vieläkin ja hyvä myös hänelle, että on laihtunut.
samaa mieltä
nyt laihana tusinablondi
itse laihdutuksessa ei mitään väärää ole, olisi vaan pysynyt kohtuudessa
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostelee.
Typerä sana!
Minä olen helpottunut siitä, että hän minimoi diabetesriskinsä.
Yleensä olen todellakin laihdutuksen kannalla, mutta Adele jostain kumman syystä muodostaa poikkeuksen.
Minustakin hän oli viehättävämpi pullukkana. Tietysti, kun ikää tulee, voi terveyskin kiinnostaa. Länsimaissa eniten terveitä elinvuosia on kuitenkin nimenomaan lievästi ylipainoisilla.
Nuorena oli vähän liian pullea, mutta prime aikanaan, eli vuosina 2011-2015 oli upeimmillaan. On upea nytkin, mutta jotenkin tuntuu, että persoonakin muuttunut laihdutuksen myötä.
Tusinablondiksi muuttui olemukseltaan.
Mielelläni näkisin huomattavasti enemmän kaiken kokoisia ja näköisiä ihmisiä lavoilla
Mikä siinä ylimääräisessä läskissä lisää kiinnostavuutta tai syvällisyyttä? Ihan käsittämätön ajatusmalli etenkin nykyään, kun 70 prosenttia väestöstä on ylipainoisia lähes maassa kuin maassa.
Adele on loistava poikkeus tatuoitujen ja moniväritukkaisten naislaulajien joukossa. Hänessä on jotain entisten aikojen tyylikkyyttä. Adelen päälle sopii erinomaisesti joku gaalajuhlapuku.
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni näkisin huomattavasti enemmän kaiken kokoisia ja näköisiä ihmisiä lavoilla
T: Tarja 162 kg
Vierailija kirjoitti:
Adele on loistava poikkeus tatuoitujen ja moniväritukkaisten naislaulajien joukossa. Hänessä on jotain entisten aikojen tyylikkyyttä. Adelen päälle sopii erinomaisesti joku gaalajuhlapuku.
Tykkäsin hänen klassisemmasta tyylistään ja olemuksestaan ennen enemmän. Nykyään jo liian lähellä Kardashian tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: Tarja 162 kg
Niin, entä sitten vaikka olisikin?
Ei muodonmuutos häiritse, mutta se että laulut kuulostavat niin samoilta, edelleenkin. Uusiutuisi ammatillistekin vihdoin.
Ap on takuulla joku kaskelotti, jonka rinnalla lihavakin Adele näytti bikinimallilta. Todella paljon parempi on laihtuneena!
Yliarvostettu laulaja. Varmaan helpompaa pysyä otsikoissa laihana vaikka ura onkin jo hiipumassa.
Kiinnostelee.