Mitä tarkoittaa "syntyi käsi poskella" ?
Siis että vauva tuli sellaisessa teräsmiehen lentoasennossa ulos?
Tai mitä muuta? Miksi edes halutaan sanoa että syntyi käsi poskella... vähän kuin sanoisi että alapää venyi normaalia enemmän.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:30"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:21"]Voi ei, tämä ilmeisesti tarkoittaa vain kirjaimellisesti vauvan asentoa hänen syntyessään :D Olen aina kuvitellut, että se on kielikuva joka kuvastaa että ihminen on ollut lapsesta asti sellainen mietiskelijä, tiedättehän kun ajatuksissaan nojaa kättä poskeen. Jestas tunnen itseni tyhmäksi :D [/quote] No kieltämättä vähän tunnutkin! Anteeksi
[/quote]
Ei se mitään. Voidaanko laittaa tämä nuoruuden piikkiin? En tiedä mitään synnyttämisestä.
[/quote]
Ei noita synnyttäjien termejä voi tietää, jos ei ole itsellä kokemusta synnyttämisestä. Ei se silti minusta ihmistä tyhmäksi tee.
Mun vauvalla oli 2 ala etuhammasta joi syntyessään :)
Munkin esikoisella oli kaksi hammasta! !
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:42"]
Munkin esikoisella oli kaksi hammasta! !
[/quote] Sairaalan lääkäri sanoi mulle että sellaisesta lapsesta sanotaan että lapsella on noitavoimia (25)
Käsi poskella syntyi mutta kaukana mietiskelijästä. Paremminkin tasmanian tuholainen! ;)