Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen öljynnyt joka ilta talvikuivuneita käsiäni,

Vierailija
10.02.2015 |

mutta miksi se ei tunnu tehoavan? Luulisi että kunnon öljy tekisi käsistä silkkiset. Olen laittanut montakin kertaa päivässä.

Sen sijaan yksi kerta ihan tavallista käsille tarkoitettua käsivoidetta, niin heti tuntui paremmalta. Mikä tää juttu on? Onko öljy liian paksua käsien iholle vai mitä ihmettä ettei hoidakaan niin hyvin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivasta ihosta ei puutu rasvaa vaan kosteutta. Rasvainen käsivoide vaan pitää kosteuden paremmin ihossa.. Pelkkä öljy ei kyllä käsiä hoida. 

Vierailija
2/13 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljy jopa kuivattaa ihoa irrottaessaan siitä ne vähäisetkin omat rasvat. Vinkkejä hyvistä käsivoiteista otetaan täällä vastaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta esim. Minidermiä joka on atoopikkojen paljon käyttämä. Se kosteuttaa ihoa oikealla tavalla.

Vierailija
4/13 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin se Neutrogenan sinikorkkinen "tiiviste"käsivoide toimii. Illalla kun laittaa halkeilleelle karhealle iholle niin aamulla on sileä iho.

Vierailija
5/13 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Favora on minun kotimainen suosikkini vuodesta toiseen. Hyvä koostumus, ei mitään tahmeaa tököttiä, silti hoitaa tosin hyvin. Hajusteeton, silti miellyttävä tuoksu, toisin kuin joissakin tuotteissa. Kuiviin kynsinauhoihin voi laittaa päälle Bepanthen-salvaa, jos tarvis. Toimii.

Vierailija
6/13 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan välillä Wicarba-voidetta yöksi käsiin, jos iho on kuivunut jo ihan karheaksi. Helosan on myös hyvä yöksi.

Vierailija
7/13 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos neuvoista. Miksi sitten kynsinauhoille neuvotaan laittamaan öljyä? Eikö niihinkin paras olisi ihan tavallinen kosteuttava voide eikä öljy?

ap

Vierailija
8/13 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras käsirasva on halppis Lumenen Angry Birds -käsivoide. Tuoksuukin ihanalta.

Vierailija
9/13 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/13 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset emulgaattorin. Öljy sinänsä ei kosteuta. Laita öljy m kostutettuihin käsiin, niin vesi toimii emulgaattorina. Huomaat heti eron. Tämä pätee kaikkiin ihoöljyihin, toimivat vain kostutetulla iholla.

Vierailija
11/13 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :) Tarkoittaako tuo samaa kuin että öljy sitoo veden ihoon?

ap

Vierailija
12/13 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 19:53"]Öljy jopa kuivattaa ihoa irrottaessaan siitä ne vähäisetkin omat rasvat. Vinkkejä hyvistä käsivoiteista otetaan täällä vastaan...
[/quote] mulla toimii hyvin se Nivea Creme, paksua tavaraa. Laitan yöksi palsub kerroksen.

Vierailija
13/13 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:38"]

Kiitos :) Tarkoittaako tuo samaa kuin että öljy sitoo veden ihoon?

ap

[/quote]

Juuri sitä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä