Apua!! Mieheni tiiraa koko ajan belfieitä!!
Mitä teen?? Oon 22v ja mun ukko on 36v ja muutettiin yhteen ku se luoas et meille tulee kivaa ja voitais käydä ostaa karkkiikin välillä hihihi! Ongelma on se, että mies on jatkuvasti netissä ja käyttää meidänkin yhdessäoloaikaa vaan netissä oloon! On avlla tai sit runkkaa instabelfieille!
Oon yrittäny ratkasta ongelman sillee et oon ottanu ite lisää peppukuvii mut en tiiä kiinnostaako sitä enää! Apua mitä teen!!??
Pus pus, kiitos vastauksista!
Kommentit (34)
Eilen kun annoin sille päivittäisen steroidiannoksen niin piikitin vahingos peräsuoleen. Pitäiskö tosta huolestua? Se vähän vaa sekos, pureksi ruokapöydän ja meni sit avlle! Muuten on ihan ok. Huutelee kyl läskeille ohikulkijoille ja murisee.
Söin tänään mandariinin, voinko saada kakkostyypin diabeetteksen? Osaaks joku hei vastaa?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 19:49"]Eilen kun annoin sille päivittäisen steroidiannoksen niin piikitin vahingos peräsuoleen. Pitäiskö tosta huolestua? Se vähän vaa sekos, pureksi ruokapöydän ja meni sit avlle! Muuten on ihan ok. Huutelee kyl läskeille ohikulkijoille ja murisee.
[/quote]
Auttakaa, oon hirveen huolestunut!! Käsi lipsahti kun otin belfiee toisel kädel samaan aikaan :(
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 19:49"]Eilen kun annoin sille päivittäisen steroidiannoksen niin piikitin vahingos peräsuoleen. Pitäiskö tosta huolestua? Se vähän vaa sekos, pureksi ruokapöydän ja meni sit avlle! Muuten on ihan ok. Huutelee kyl läskeille ohikulkijoille ja murisee.
[/quote]
Nyt se avas ikkunan ja huus "Häpee ittees läskitiinu!! Tarviikohan toi sun taaperokaan pillimehua" jollekin raskaana olevalle naiselle. Hävetti hirveesti kun oon kaikkee kiusaamost vastaan. Jouduin köyttämään sen salivyöl tuoliin ettei lähtenyt kiipeemään ikkunasta. On vähän hermostunut :(
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 19:50"]Söin tänään mandariinin, voinko saada kakkostyypin diabeetteksen? Osaaks joku hei vastaa?
[/quote]
Mut toisaalt yolo, right? :D
Onko tämä jonkun kypsähtäneen av-mamman mielestä hauskaa? Aika sairasta ja säälittävää. Tää voittaa sinnikkyydessään jo palstan oman Ikiksenkin 6-0.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:03"]Onko tämä jonkun kypsähtäneen av-mamman mielestä hauskaa? Aika sairasta ja säälittävää. Tää voittaa sinnikkyydessään jo palstan oman Ikiksenkin 6-0.
[/quote]
Siis anteeks? Miks kiusaat mua?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:04"]
Ei meillä ihan sama XD t. Persetyttö
[/quote]
Moi!!!! :D
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:04"]Ei meillä ihan sama XD
t. Persetyttö
[/quote]
Okei kiva kuulla muista hyvistä suhteista.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:03"]Onko tämä jonkun kypsähtäneen av-mamman mielestä hauskaa? Aika sairasta ja säälittävää. Tää voittaa sinnikkyydessään jo palstan oman Ikiksenkin 6-0.
[/quote]
Turpa kii ihratiinu!
moi kaiki,
steroidi ei mitaa haita. Voi pikkitä nii paljon ja usei kun halu, ei haita vaikutuksia. Itse käytänyt yhtä jaksoisesti jo pari kymmentä vuota ja mitän ei negatiivista vaikutusta. Rock on!
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:22"]Twitterissä on lisää runkattavaa kun insta on kulutettu loppuun.
[/quote]
Sil on jotain keskustelupalstoi mies viihtyy peppuaiheisil sivuil
Auttakaa, nyt se vaan istuu avlla ja on niin vihanen, että puri äsken meidän tietokonepöytään reiän :(
Laita johonkin häkkiin jäähylle ja anna puruleluja siksi aikaa, että rauhoittuu.
Noh, noh.