Ostin ekan kerran vuosikausiin roiskeläppäpizzoja ja...
näitähän pitää syödä ainakin 5 että nälkä lähtee! Meidän lähikaupassa oli 0,50e/kpl, joten ostin 6. Kohta ne on menneet.
Kommentit (23)
Kyllä kai yhdellä päivän pärjää. Mutta oliko kenen valmistajan, atrian ei ainakaan syö hyvä jos yhtäkään kun on niin hirveitä? Ja noiden tuunaamista en kyllä tajua, eikö tuo ole jo ihan sama pyöräyttää mikä tahansa lusikalla levitettävä pohja ja töräyttää ketsuppi ja tonnikala ja juustot päälle. Ei noista herkkua saa vaikka kuinka askartelisi päälle mitä.
Ja niin, itse syön suht usein, sitä saarioisen jauhelihaa joka on ihan klassikko. 4 lättyä ja siinä on katettu 4 päivän safkat.
Laitan chiliä päälle ja syön. Tuo on enemmän sellainen kunnon ruokaa odotellessa.
Hyi niin pahoja, ihan sama mitä siihen päälle tunkee..
Eiks niis oo kilokaloria kuitenki vaik kui paljo?
Hyi helvetti. Mikä teitä ihmisiä vaivaa että syötte tuollaista moskaa?
Kyllä mulla tulee yhdestä maha täyteen, ja minä sentään olen 130kg... Ihme ahmioita..
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:30"]
Eiks niis oo kilokaloria kuitenki vaik kui paljo?
[/quote]n.400 kcal/per pizza
No ei paha. Vois huomenna ostaa työevääksi.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:53"]Kyllä mulla tulee yhdestä maha täyteen, ja minä sentään olen 130kg... Ihme ahmioita..
[/quote]
ahmio?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:53"]Kyllä mulla tulee yhdestä maha täyteen, ja minä sentään olen 130kg... Ihme ahmioita.. [/quote] ahmio?
[/quote]
Vähän niinku ahma mutta paljon läskimpi.
en oo varmaan 15 vuoteen ostanut/syönyt.... Ei tee edes mieli.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:59"]
Kyllä kai yhdellä päivän pärjää. Mutta oliko kenen valmistajan, atrian ei ainakaan syö hyvä jos yhtäkään kun on niin hirveitä? Ja noiden tuunaamista en kyllä tajua, eikö tuo ole jo ihan sama pyöräyttää mikä tahansa lusikalla levitettävä pohja ja töräyttää ketsuppi ja tonnikala ja juustot päälle. Ei noista herkkua saa vaikka kuinka askartelisi päälle mitä.
Ja niin, itse syön suht usein, sitä saarioisen jauhelihaa joka on ihan klassikko. 4 lättyä ja siinä on katettu 4 päivän safkat.
[/quote]
Häh yhden päivässä? Syö nyt hyvänen aika hieman enemmän ja laadukkaampaa ruokaa. Jos ei ole rahaa tai ei osaa kokata niin pyöräytä vaikka täysjyväriisiä ja siihen jauhelihaa ja kasviksia. Luulis onnistuvan keltä vaan ja on taatusti terveellisempää.
Se lihakin niissä pelkkää teurasjätettä, natkuvia jänteitä ja ties mitä, hyi.
onko se sian lihaa? se teuras jäte?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:59"]
[/quote]
Häh yhden päivässä? Syö nyt hyvänen aika hieman enemmän ja laadukkaampaa ruokaa. Jos ei ole rahaa tai ei osaa kokata niin pyöräytä vaikka täysjyväriisiä ja siihen jauhelihaa ja kasviksia. Luulis onnistuvan keltä vaan ja on taatusti terveellisempää.
[/quote]
En minä jaksa laittaa enkä tiskata, eikä siitä tule neurooseillani mitään, eikä keittiön varustelukaan anna myöten, eikä mulle riisit ja vihannekset niinkään maistu. Eipä sillä ole väliä mitä kuolemaa odotellessani vedän.
Onpa ollut halpaa kun saarioisten läpät maksaa meillä päin yli euron ja atrian surkeet läpät vähän alle euron n. 80cent..
siis syötkö kerralla viisi kappaletta?:o
Laita lisää tonnikalaa ja juustoa päälle. Chiliä myös!