Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mammat entisiin mittoihin (tai ainakin melkein) vaunuttelemalla ;)

10.09.2006 |

Elikkäs nyt kerään tänne porukka espoon keskustasta jotka haluavat " kuntoutua" ;)

Kerätään siis porukka vaunuttelijoita kasaan ja lähdetään iltasin lenkille vaunuinemme/ilman. Yksin tulee niin harvoin lähdettyä kun ei viitsi. Porukkasaa on sitä voimaa joka saa liikkeelle ;)

Välillä vois vaikka käydä uimassa, salilla tai ihan mitä vaan halutaan, ideana se että tätä EI tehdä veren maku suussa vaan hymyssä suin samalla jutellen sitä sun tätä =)

Liitykäähän nyt KAIKKI mammat messiin niin liikutaan (ja solakoidutaan) ;)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei, tänään sain kaivatun vapaapäivän,kun mies otti vauvan mukaansa asioille. Sain siitä niin kauheat kiksit, että läksin uimahallille heti aamusta. Olipa ihanaa! Siellä huomasin, että joka maanantai 12.15 on allasjumppaa. Innostuin siitäkin, no sitten menin Espoontorille, jossa toitotti kuulutus uudesta kuntosalista vain naisille ja siellä olisi vielä lapsiparkkikin!! Jee! Sitten tulin kotiin ja näin tän sun ilmoituksen... tänään kannatti herätä. Milloinkas me lähdettäis kävelylle? Mulle sopis kaikki illat to-su ja päiväsaikaan ke-su. Itse asun Mikkelässä, josta noin 10minsaa Espoon keskustaan.

Vierailija
2/2 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, se naisten kuntosali on kamalan kallis paikka ja sinne on sitouduttava sitten vähintään vuodeksi, ts rahat menee kuukausittain vaikket kävisi salilla. Erota voit kesken jos a)Muutat pois Espoosta b) Olet raskaana c) Olet lääkärintodistuksen mukaan estynyt ainakin 8 vkoa. Kävin siellä kyselemässä ja oli niin hintavaa, että ei kiitos.

Hommasin uimahallin kuntosalille 30 kerran kortin. Se on voimassa ties kuinka kauan ja sillä voi käydä myös pelkästään uimassa jos ei kuntosali huvita. Kuntosali on pienehkö, mutta ainakin minulle löytyy tarvittavat vempeleet :)

Mandi ja kuusi vekaraa 92,94,99,02,04,06

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla