Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkanlaskija laittoi liikaa ulosottoon, mitä tapahtuu?

Vierailija
10.02.2015 |

Mulla on velkaa jäljellä enää 100 euroa ja nyt huomasin että silti seuraavasta palkasta on palkkakuitissa menossa 2000 euroa ulosottoon. Siellä ei tollasta summaa enää velkoina ole niin varmaan käynyt joku virhe. En tietenkään tähän aikaan illasta saa ketään sieltä enää kiinni ja nyt ahdistaa, kun pitää huomiseen odottaa että voi soittaa. Tietääkö kukaan kauanko kestää että ne maksavat ton summan takas?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkanlaskija noudattaa ulosottoviranomaisen määräystä. Ota yhteyttä ulosottovirastoosi ja kysy sieltä, koska he palauttavat ylijäämärahat sinulle ja ovatko he lähettäneet jo maksukiellon lopettamisilmoituksen palkanlaskijalle.

Vierailija
2/4 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kestää joku n. kaksi viikkoa, kun ne ovat takaisin tililläsi, siis siitä palkan maksu päivästä, näin ainakin itsellä, kun vielä ulosotossa olin ja kerran meni palkasta liikaa. Kannattaa soittaa ulkkaan ja kertoa tilanne, muttta ei niitä rahoja takaisn saa ennenkuin tilitys näkyy heidän tilillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto asioitasi hoitavalle ulosottomiehelle. Palkanlaskija ei voi asialle enää mitään jos rahat on jo laitetu maksuun eikä hän voi niitä sulle palauttaa.

Vierailija
4/4 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai noin kauan menee, hitto... Se mun ulosoton yhteyshenkilö vielä sanoi pari viikkoa sitten ilmoittavansa ulosottoon, mutta ei koskaan vastannut viestiin, jossa ilmoitin tarkemmat tiedot tuossa yli viikko sitten. Jätti siis näköjään homman tekemättä ja sen takia joudun odottelemaan, huoh. :( No ei kai tässä itku auta, pitää heti huomenna soittaa sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä