Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko elämän kestävä epävarmuus

Vierailija
20.11.2021 |

Olen aina ollut epävarma itsestäni. Lapsena ja teininä olin arka ja minulla oli huono itseluottamus. Tiedostin tämän ja kun aloitin opinnot yliopistossa niin menin tarkoituksella pois "mukavuusalueelta" erilaisiin johtajuus -ja vastuutehtäviin, vapaaehtoishommiin yms. Vaikka näissä mukamas kehitettiin minun esiintymis-, ryhmätyöskentely- sekä johtajuustaitoja niin siitä huolimatta olen edelleen nyt aikuisena ihan yhtä epävarma kuin lapsena. Töissäkin olen heittäytynyt monipuolisesti mukaan erilaisiin tehtäviin, mutta sekään ei ole auttanut. Eikö minusta ikinä tule itsevarmempaa ihmistä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen jo keski-ikäinen jonka pitäisi käyttäytyä kuin aikuinen, mutta olen kuin joku pelokas lapsi.

Vierailija
2/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset on epävarmoja....

Vierailija
4/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei nosta itsevarmuutta ja itsetuntoa yhtä paljon kuin alastonmallina toimiminen.

Vierailija
5/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltin kohtalo puhuttaa!!:(

Vierailija
6/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se on nähty mitä itsevarmat ylimieliset johtajat saa aikaan pelkkää tuhoa. Ei se ole heikkous olla aina vähän epävarma kun mikään ei ole kuitenkaan varmaa.

Vierailija
7/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä on varmaa, on epävarma.

Oikeastaan ei kaikkea voi kontrolloida.

Ja siitäkin pitäisi puhua, mistä se itsevarmuus nyt sitten tuleekaan - tuleeko se omista saavutuksista? Voittamisesta (itsensä vaiko muiden)? Tuleeko itsevarmuus muiden kustannuksella, eli kyynärpäätaktiikalla?

Onko itsevarmuus kokemusta? Kuinka itsevarma toimii, kun ongelma on jotakin, mitä itsevarma ei ole aiemmin koeknut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme