Oletteko huomanneet, että jos kirjoittaa tänne jostain aiheesta, niin Facebookiiin alkaa tulla siitä aiheesta mainoksia?
Tai "sinulle ehdotettua" -uutisia? Luulin, että tämä on anonyymi.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan niitä jos juttelee puhelin vieressä jostain. Ei siis tarvitse edes puhua puhelimessa.
No kun sepä se, kun olen varma, etten ole jutellut, kun kyse aika arkaluontoisesta aiheesta, mistä en ole puhunut kenellekään, mutta täällä avauduin. Tiedän kyllä tuon puhejutun.
Vai voiko olla, että näppäimistö kerää tietoa?
Aikoinaan kun isäni kuoli lauantaina, niin tiistaina facessa tuli mainos hautakivistä.
En oo huomannu kun about viimeset kymmenen vuotta
Wanha uutinen. Face on tehnyt tuota jo pitkään.
Mä tilasin verkkokaupasta kissanruokaa eläinsuojeluyhdistykselle. En omista eläimiä. On muuten tullut kissanruokamainoksia eri lähteistä sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan kun isäni kuoli lauantaina, niin tiistaina facessa tuli mainos hautakivistä.
Puhuttiin siskon kanssa, että äidillä ei ole enää kauaa aikaa ja samana päivänä mainostettiin hautajaisttoimistoa.
Kommentoin rokotusmyönteisesri yhtä ketjua ja alkoi heti tulla grinder-mainoksia.
En minä ainakaan facessa ole pystyssä olevia munia huomannut
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin rokotusmyönteisesri yhtä ketjua ja alkoi heti tulla grinder-mainoksia.
Laita esto ettei näy missä olet viestittelemässä. Kankaanpäässä kun katsoin osoitetta verkosta niin alkoi tulla noita Grinder-mainoksia ja seksilelumainoksia.
Minulle on alkanut tulla myös uudenlaisia naamoja fb:ssä "ihmiset joita saatat tuntea" kaveri ehdotuksissa, kun aloin muutama kuukausi sitten näitä palstoja seuraamaan. Myös mainoksia eri puolelta Suomea eli ilmeisesti näiden "tuntemieni" ihmisten kotipaikkoja. Sähköpostia myös seurataan. Huomaa kun tulee mainoksia niistä aiheista joista on kirjoittanut.
Olet itse kai hyväksynyt "terms and conditions:it". Lukematta? Kannattaa punnita kuinka paljon haluaa mitäkin palvelua käyttää koska jotain/jotenkin niistä pitää aina maksaa. Ilmaisia lounaita ei ole olemassa.
Häh? Onko täällä oikeasti niin mummoikästä porukkaa että joku käyttää vielä facebookia?
Vierailija kirjoitti:
Häh? Onko täällä oikeasti niin mummoikästä porukkaa että joku käyttää vielä facebookia?
Eihän täällä muita enää olekaan kuin meitä mummoja. Jos olisin nuori, ei mulla olisi aikaa roikkua täällä ;D.
Puhuttiin siskon kanssa, että äidillä ei ole enää kauaa aikaa ja samana päivänä mainostettiin hautajaisttoimistoa.
Vaimon isä päättyi sairaalaan ja tilanne näytti aluksi pahalta.
Asiasta ei ole taatusti vaihdettu yhtään viestiä sähköisessä muodossa, vain ainoastaan keskusteltiin ruokapöydässä eikä kukaan halunnut lausua ääneen sellaista ennustetta että tämä oli nyt tässä
Minun kännykkääni alkoi tulvia hautauspalveluiden mainoksia.
Se tulee tämän palstan mainosten kautta. Kirjoitat tänne viime kesän mökkireissusta, alat saada tänne mökkimainoksia ja koska ne mainokset tulevat samasta paikasta myös Faceen, alat saada sinnekin mökkimainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Se tulee tämän palstan mainosten kautta. Kirjoitat tänne viime kesän mökkireissusta, alat saada .
Häh? Onko täällä mainoksia?
Ai niin, jos täällä on faceikäisiä, kukaan näistä ei osaa käyttää adblockeria ja oletusselain on tastusti Chrome
Kaikki seurannat, mikrofonit ja paikkatiedot sallittuina.
Tuleehan niitä jos juttelee puhelin vieressä jostain. Ei siis tarvitse edes puhua puhelimessa.