mitä luulet miehesi ostavan sinulle ystävänpäivälahjaksi?
♡.♡ itse ajattelen saavani tuttuun tapaan kukkia ja suklaata sekä ravintolaillallisen. Mukava perinne :)
Kommentit (23)
Me emme ostele ystävänpäivälahjoja toisillemme.
Marjatta Leppästä siteeratakseni: "ei me mitään ystäviä olla - me ollaan naimisissa" :)
Tuskin mitään. Mut mies kyllä on mun paras (ja ainoa) ystävä.
Lähtee reissuun ja vie ipanan mukanaan.... ovat viikon pois :)
Ei osta mitään, meillä ei vietetä ystävänpäivää.
No en ole ajatellutkaan... taaskaan... Mutta kieltämättä on se tainnut aika usein ostaa esim kukkia, joskus kait suklaata. Itse olen tylsä enkä yleensä edes muista tuollaisia. Ehkä nyt olis mun vuoro keksiä jotain!
No ei mitään. Ei meillä kyllä ole tapana ollutkaan ostella ystävänpäivälahjoja. Tai oon minä tainnut joskus ostaa jotain pikkuhömppää, suklaata tai leivokset tms. Menemme syömään muutaman ystäväparikunnan kanssa. Saas nähdä onko ne ostaneet toisilleen jotain, vähän kyllä hävettää jos ovat ja me emme, jos nämä siis tulevat puheeksi. Niin ja tiedän, että mies ei myöskään tarjoa minulle sitä ravintolailtaa, ihan itse maksan omani. Itksikö vai nauraisko...
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 15:28"]
Niin ja tiedän, että mies ei myöskään tarjoa minulle sitä ravintolailtaa, ihan itse maksan omani. Itksikö vai nauraisko...
[/quote]
Tarjoa sinä miehelle... aika jo päästä tuollaisista vanhanaikaisista ajatuksista, että miehen kuuluu ostaa, muistaa ja tarjota.
Ei mitään. Yhdessäolo tärkeämpää kuin materia.
11: Joo, harmi että yhdessäoloa ja lahjaa ei pysty yhdistämään. Se on joko tai.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 15:28"]
Niin ja tiedän, että mies ei myöskään tarjoa minulle sitä ravintolailtaa, ihan itse maksan omani. Itksikö vai nauraisko...
[/quote]
Tarjoa sinä miehelle... aika jo päästä tuollaisista vanhanaikaisista ajatuksista, että miehen kuuluu ostaa, muistaa ja tarjota.
[/quote] Olen joskus tarjonnutkin, mutta en pitkään aikaan, kuten ei hänkään. Viimeksi tarjosin leffateatteri-illan viikko sitten. Taksilla jos kuljemme (baarista) maksamme vuorokerroin. Sinänsä ei mitään vikaa mutta vähän tylsää, joskus olisi mukava saada sellaista "ritarillista" kohtelua, hemmottelua, vaikka en mikään romanttisimmasta päästä itsekään ole :) Esim tuo ystävänpäivän ravintolareissu, tiedän että ne muut miehet maksaa puolisonsa ruuat niin mulle tulee kieltämättä pieni kateuspistos tässä kohtaa.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 15:22"]Tuskin mitään. Mut mies kyllä on mun paras (ja ainoa) ystävä.
[/quote]
Sama täällä.
Ei mitään. Mies ei koskaan osta lahjoja minulle.
Meillä ei vietetä ystävänpäivää mitenkään.
Tää kai on lähinnä sellanen tyhjäpääbimbojen lahjapäivä? Sit jos ei saa lahjaa niin itkupotkuraivari? Lapsellista...
Maksaa ravintolaillallisen ja hotellin.
Ei mitään. Sovittiin ettei osteta toisillemme mitään. Suutun jos se on jotain ostanut.