Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mielenkiinnon osoittaminen varattujen kesken

Vierailija
10.02.2015 |

Olen pahasti retkahtanut varattuun hieman nuorempaan kundiin. Itse olen myös varattu ja vielä perheellinen. Uskon, että tunteet ovat molemminpuoleisia, sillä kierrämme toisiamme kuin kissat kuumaa puuroa. Olemme paljon tekemisissä työn merkeissä sekä myös vapaa-ajalla on iltaisin ja öisinkin viestitelty (yhteiseen mielenkiinnon kohteeseen liittyvistä asioista). Alkaa tää molemminpuolinen kissa/hiirileikki riittää. Mun pitää saada selville mitä hän meistä oikeesti ajattelee. Olemme kaikin puolin huomiotaherättävän yhteensopivia. Hän lähettää ihan mahdottomasti koko ajan signaaleja, mutta ei tee varsinaista aloitetta vaikka tilanteita on tullut eteen, joissa se olisi ollut mahdollista. Itse olen tosin mennyt näissä tilanteissa niin puihin, että ei ihme että aloitetta ei ole kuulunut...miten saan hänet tekemään aloitteen? Tai miten itse tekisin aloitteen, kun hän sitä tuntuu käytöksellään kerjäävän? En tiedä mitä haluaisin mahdollisen aloitteen jälkeen tapahtuvan, mutta mun on vaan pakko saada tietää onko tunteet molemminpuolisia tai tulen hulluksi. Neuvoja tilanteen ratkaisemiseksi?

Ja se tuossa on vielä jännä, että mielestäni ihastumiseni näkyy niin selvästi, vaikka olen sitä yrittänyt vähän peitellä itseni nolaamisen pelossa. Luulisi, että jos hän edes pienesti epäilee minun olevan kiinnostunut, hän ei varattuna lähettäisi minun suuntaan mitään kiinnostukseksi tulkittavia signaaleja, jollei olisi itsekin kiinnostunut? Mitä tää peli nyt oikein on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä leiki tulella

Vierailija
2/7 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulelta se tuntuu. Enkä osaa olla leikkimättä. Yrittänyt olen. T: ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niin samanlaisia fiiliksiä mullakin, hulluksihan tässä tulee..

Vierailija
4/7 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ei ole tehnyt aloitettu siksi, koska tykkää vaan maustaa arkeaan pienellä flirtillä eikä ole pienintäkään aikomusta viedä juttua sen pidemmälle.
Mäkin olen varattu ja flirttailen jatkuvasti yhden työkaverin kanssa, juurikin tuodakseni vähän säpinää päiviin. Ei tulisi mieleenkään tehdä mitään sen vakavampaa.

Vierailija
5/7 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:53"]

Voi niin samanlaisia fiiliksiä mullakin, hulluksihan tässä tulee..

[/quote]

Ja minulla. En tosin halua enkä usko että pystyn pettämään. Haluaisin vain kuulla että joku voisi olla kiinnostunut minustakin, kahden lapsen ei-enää-niin-hehkeästä-ja-nuoresta äidistä. Voi tietysti olla että minä itse kuvittelen tilanteen vain, joten siksi en ole sanonut yhtään mitään. Enkä sano. 

Vierailija
6/7 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 12:17"]No ehkä ei ole tehnyt aloitettu siksi, koska tykkää vaan maustaa arkeaan pienellä flirtillä eikä ole pienintäkään aikomusta viedä juttua sen pidemmälle.
Mäkin olen varattu ja flirttailen jatkuvasti yhden työkaverin kanssa, juurikin tuodakseni vähän säpinää päiviin. Ei tulisi mieleenkään tehdä mitään sen vakavampaa.
[/quote]

Näin se varmaan sitten on. Jännä miten oma mielikuvitus vie asiat jotenkin pitemmälle. Kai se on sitä kun on vaan niin rakastunut tähän mieheen ja oma parisuhde niin kuralla... pitää kai ottaa hänen kanssaan kylmä linja. Ongelma on, että kun yritän ottaa etäisyyttä hän lämpenee ja houkuttelee minut taas verkkoonsa...aikamoinen playeri. T:ap

Vierailija
7/7 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 12:17"]No ehkä ei ole tehnyt aloitettu siksi, koska tykkää vaan maustaa arkeaan pienellä flirtillä eikä ole pienintäkään aikomusta viedä juttua sen pidemmälle.
Mäkin olen varattu ja flirttailen jatkuvasti yhden työkaverin kanssa, juurikin tuodakseni vähän säpinää päiviin. Ei tulisi mieleenkään tehdä mitään sen vakavampaa. [/quote] Näin se varmaan sitten on. Jännä miten oma mielikuvitus vie asiat jotenkin pitemmälle. Kai se on sitä kun on vaan niin rakastunut tähän mieheen ja oma parisuhde niin kuralla... pitää kai ottaa hänen kanssaan kylmä linja. Ongelma on, että kun yritän ottaa etäisyyttä hän lämpenee ja houkuttelee minut taas verkkoonsa...aikamoinen playeri. T:ap

[/quote]

Niinhän se on, että sitä vaan näkee mitä haluaa nähdä, kun on ihastunut. Been there.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä