Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-vaimo haluaa tavata lapsia useammin. Lapset ei.

Vierailija
19.11.2021 |

Olen niin kyllääntynyt ex-vaimoon ja sen käytökseen. Lapset ei enään halua edes juuri käydä siellä.
Olen ollut lapsilleni yh-isä jo 7-vuotta. Äiti ei halua, osaa tai välitä osallistua mihinkään lapsia koskeviin asioihin kuten koulu yms.
Nyt se sitten vaatii lapsia hänen luokseen viikoksi kun on taas uusi mies kuvioissa. Esitetään niin äitiä niin äitiä taas hetken aikaa kunnes ei enään jaksa.

En haluaisi edes päästää enään lapsia sinne koska tiedän mitä tapahtuu. En vain kuitenkaan haluaisi ottaa häneltä myöskään äitiyttä pois.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et päästä, lastenvalvojalle ja pätevä sopimus, kirjallinen voimaan.

Vierailija
2/6 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tässä on se että hän on ihan hyvä ihminen. Välitän hänestä edelleen ihmisenä. Raskauden jälkeiset masennukset ja voimattomuus sekä se että lapset ovat olleet aina minun vastuullani eivät tee toki hänestä huonoa ihmistä tai edes huonoa äitiä.

Huonon äidin lapsilleen hänestä tekee se että hän ei halua ottaa mitäön muuta kuin lapsilisät. Ei vastuuta, ei huolenpitoa, ei mitään...

Paitsi silloin kun on uusi tinderi ukko kuvioissa. Silloin ollaan äitiä ja rakastavaa sellaista. Viedään lapsia ravintolaan vaikka normaalisti ei edes osallistuta lasten vaatehankintaan. Esitetään ja esitetään.

Sitten ihmetellään miksi lapset haluavat tulla heti takaisin kotiin. Se on isän syy tietysti. Olen puhunut lapsille että äiti ei ole hyvä. Ei ymmärretö eträ yläasteikäinen lapsi osaa tehdä johtopäätöksensö ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikia on olla loukkaamatta äitiä, mutta vielä vaikeampi olla loukkaamatta lapsia.

Ap

Vierailija
4/6 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on ehdottomasti tärkeämmät kuin ex-akka tinder-ukkoineen! Nyt prioriteetit järjestykseen!

Vierailija
5/6 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma tässä on se että hän on ihan hyvä ihminen. Välitän hänestä edelleen ihmisenä. Raskauden jälkeiset masennukset ja voimattomuus sekä se että lapset ovat olleet aina minun vastuullani eivät tee toki hänestä huonoa ihmistä tai edes huonoa äitiä.

Huonon äidin lapsilleen hänestä tekee se että hän ei halua ottaa mitäön muuta kuin lapsilisät. Ei vastuuta, ei huolenpitoa, ei mitään...

Paitsi silloin kun on uusi tinderi ukko kuvioissa. Silloin ollaan äitiä ja rakastavaa sellaista. Viedään lapsia ravintolaan vaikka normaalisti ei edes osallistuta lasten vaatehankintaan. Esitetään ja esitetään.

Sitten ihmetellään miksi lapset haluavat tulla heti takaisin kotiin. Se on isän syy tietysti. Olen puhunut lapsille että äiti ei ole hyvä. Ei ymmärretö eträ yläasteikäinen lapsi osaa tehdä johtopäätöksensö ihan itse.

Tuo on helppo homma, kun lapsi on jo yläasteella. Hän kun saa päättää itse tapaako vai ei.

Vierailija
6/6 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuitenkaanniin heleppoa oo oli lapset kuinka isoja tahansa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän