Onko täällä ketään HIV-negatiivista?
Kommentit (20)
Olen sairastanut HIViä kolme vuotta. :( Ensin Se alkoi kuumeiluna ja flunssana. Kun en alkanut paranemaan menin lääkäriin jossa lääkäri huomasi turvonneet imusolmukkeet. Päätettiin ottaa kaikki testit ja sieltä Se paljastui. HajusteInfektioVitulle, eli HIV.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:42"]Olen sairastanut HIViä kolme vuotta. :( Ensin Se alkoi kuumeiluna ja flunssana. Kun en alkanut paranemaan menin lääkäriin jossa lääkäri huomasi turvonneet imusolmukkeet. Päätettiin ottaa kaikki testit ja sieltä Se paljastui. HajusteInfektioVitulle, eli HIV.
[/quote]
mikä tollanen tauti on?:D mitä oireita? Kutinaa vitussa?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:42"]Olen sairastanut HIViä kolme vuotta. :( Ensin Se alkoi kuumeiluna ja flunssana. Kun en alkanut paranemaan menin lääkäriin jossa lääkäri huomasi turvonneet imusolmukkeet. Päätettiin ottaa kaikki testit ja sieltä Se paljastui. HajusteInfektioVitulle, eli HIV.
[/quote]
[/quote]
Erittäin katala tauti. Aina kun vittu lemahtaa, oma tai jonkun muun, kuume nousee ja nenä alkaa vuotamaan ja imusolmukkeet poksahtelee. Joudun kulkemaan happinaamari kasvoilla joka paikkaan!:'(
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:42"]Olen sairastanut HIViä kolme vuotta. :( Ensin Se alkoi kuumeiluna ja flunssana. Kun en alkanut paranemaan menin lääkäriin jossa lääkäri huomasi turvonneet imusolmukkeet. Päätettiin ottaa kaikki testit ja sieltä Se paljastui. HajusteInfektioVitulle, eli HIV.
[/quote]
[/quote]
Erittäin katala tauti. Aina kun vittu lemahtaa, oma tai jonkun muun, kuume nousee ja nenä alkaa vuotamaan ja imusolmukkeet poksahtelee. Joudun kulkemaan happinaamari kasvoilla joka paikkaan!:'(
[/quote]
Voi sua.. Rankka tauti...
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:42"]Olen sairastanut HIViä kolme vuotta. :( Ensin Se alkoi kuumeiluna ja flunssana. Kun en alkanut paranemaan menin lääkäriin jossa lääkäri huomasi turvonneet imusolmukkeet. Päätettiin ottaa kaikki testit ja sieltä Se paljastui. HajusteInfektioVitulle, eli HIV.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voi sua.. Rankka tauti...
[/quote]
Niin ja jaxuhali<3
Täällä olisi yksi?
Tyyliin 3 viikkoo sitte tarkistin, tuli kaksi viivaa testiin: eikös se tarkoita, että huomenna on pouta?
Parempi hiv pidoissa kuin katajaan kapsahtaa.
Puhalsin piliin, viisari värähti - eikös se tarkoita, että virukset menevät alle promillerajan?
Se on vähän vaikeampi tietää. Testi kertoo aina vain vähän aikaisemman tilanteen.
No kyllä minä aika negatiivisesti suhtaudun HIViin. Ei se ole positiivinen asia. Paitsi jos testi on positiivinen niin sittenhän se on positiivinen mutta ehkä kuitenkin negatiivinen positiivinen?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:45"]
No kyllä minä aika negatiivisesti suhtaudun HIViin. Ei se ole positiivinen asia. Paitsi jos testi on positiivinen niin sittenhän se on positiivinen mutta ehkä kuitenkin negatiivinen positiivinen?
[/quote]
Tämä juuri onkin mieltäni painava ongelma.
Venuksen ollessa kolmannessa huoneessa voi hiv-testin napaisuus vaihtua, ja plussasta tulee miinus ja toisinpäin.
Muutin kaiken varalta kaksioon.
Testissä myös kysyttiin, kiristääkö vanne päätäsi, johon vastasin, että mikä vanne ja sain täydet pisteet.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:45"]
[/quote]
Tämä juuri onkin mieltäni painava ongelma.
Venuksen ollessa kolmannessa huoneessa voi hiv-testin napaisuus vaihtua, ja plussasta tulee miinus ja toisinpäin.
Muutin kaiken varalta kaksioon.
Testissä myös kysyttiin, kiristääkö vanne päätäsi, johon vastasin, että mikä vanne ja sain täydet pisteet.
[/quote]
:Dddddddd
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:45"]No kyllä minä aika negatiivisesti suhtaudun HIViin. Ei se ole positiivinen asia. Paitsi jos testi on positiivinen niin sittenhän se on positiivinen mutta ehkä kuitenkin negatiivinen positiivinen?
[/quote]
Niin ja huomasin vielä että Jos testi on negatiivinen positiivinen niin sittenhän se on negatiivinen. Eli todellisuudessa hiv-testin tulos on aina negatiivinen ja siten hiviä sairastavia ei ole. Kyseessä on vain oulun pitsamafian aikaansaama huhu, jonka tarkoituksena on vain eliminoida henkilöt jotka pyrkivät heidän reviirilleen.
Valottakaa nyt joku tätä hiv-testin astraalista tasoa?!
Ymmärtääkseni kun Venus on Anuksen mustan aukon edessä, riski testin onnistumiseen on suuri?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 00:02"]Valottakaa nyt joku tätä hiv-testin astraalista tasoa?!
Ymmärtääkseni kun Venus on Anuksen mustan aukon edessä, riski testin onnistumiseen on suuri?
[/quote]
Joo ihan oikein ymmärsit :DDDD
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:45"]No kyllä minä aika negatiivisesti suhtaudun HIViin. Ei se ole positiivinen asia. Paitsi jos testi on positiivinen niin sittenhän se on positiivinen mutta ehkä kuitenkin negatiivinen positiivinen? [/quote] Niin ja huomasin vielä että Jos testi on negatiivinen positiivinen niin sittenhän se on negatiivinen. Eli todellisuudessa hiv-testin tulos on aina negatiivinen ja siten hiviä sairastavia ei ole. Kyseessä on vain oulun pitsamafian aikaansaama huhu, jonka tarkoituksena on vain eliminoida henkilöt jotka pyrkivät heidän reviirilleen.
[/quote]
Hahaa! Tiesin.
Pizzat ovat avainsana tähänkin. Kaikki tiet vievät Ouluun! Mukana ovat myös Liikenneministeriö ja Janakkala maamiesseuran liitto.
No joo, nyt nukkumaan koko poppoo! hop hop! Teille ei tarjoilla enää.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 00:05"]No joo, nyt nukkumaan koko poppoo! hop hop! Teille ei tarjoilla enää.
[/quote]
Ei vielä, tää on hauska ketju:D
Ei tarvis näin vakavalla asialla leikkiä...