miksi oi miksi
ei oo järkee
http://www.forssanlehti.fi/uutiset/3311-suomi-ottaa-tana-vuonna-300-pakolaista-suunniteltua-enemman
Kommentit (10)
1050 liikaa. Koska niitä aletaan palauttamaan? Tuskin tulevat tänne töihin kun meillekään ei riitä töitä. Tuet kyllä kelpaa.
Ei enää yhtäkään tänne! Järjetöntä!
Mua ei ainakaan haittaa. Täällä maaseudulla on rauhallista, ja ainoa maahanmuuttaja meidän kylällä on bulgarialainen arkkitehti. Asukaa vaan rauhassa siellä betoniviidakossa, sitä saa mitä tilaa..... Elämä koostuu omista valinnoista. Minä osallistun maahanmuuttotalkoisiin maksamalla veroja, eikä muuten haittaa pätkääkään. Hädässä olevaa pitää aina auttaa, toivoisitte sitä itsellennekin samassa tilanteessa.
Ihan samapa se mulle on, ei ne tänne lantsulle tule vaan menevät sinne pk-seudulle. Mun puolesta otetaan vaikka enemmänkin, ehkä sitten saan oikeita suomalaisia kaveriks tänne lantsulle, kun alkaa olemaan pk-seudulla pelkkiä ulkomaalaisia.
"Elämä koostuu omista valinnoista."
Onko ne kaikki pakolaismamujen raiskaamat ja pahoinpitelemät suomalaisnuoret ja -naiset sitten valinneet kohtalonsa? Mitäs eivät tajunneet lähteä evakkoon sinne perähikiälle ennenkuin kävi huonosti? Hyi heitä.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 13:49"]
"Elämä koostuu omista valinnoista."
Onko ne kaikki pakolaismamujen raiskaamat ja pahoinpitelemät suomalaisnuoret ja -naiset sitten valinneet kohtalonsa? Mitäs eivät tajunneet lähteä evakkoon sinne perähikiälle ennenkuin kävi huonosti? Hyi heitä.
[/quote]
Yksittäistapauksia nämä raiskaukset. Älkää yleistäkö.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:20"]
Mit vit
[/quote]
Mit vit vat?
Ei kertakaikkisesti sitten mitään järkeä!!!!