Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin aktiivisuus-kellon, leposyke 47?

Vierailija
19.11.2021 |

Onko vaarallista? Guuglen mukaan alle 50 on epänormaali. Yöllä laskee alle 45 välillä.

Olen 30v perusterve.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi oo luotettavia, se ranneke liikkuu kuitenkin jonkin verran, tarkinta ois mitata sellaisella verenpainemittarilla mitä lääkäri käyttää.

Vierailija
2/12 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on. Urheiletko? Jos urheilee, niin leposyke on matala koska sydän on lihas ja hyvässä kunnossa sen ei tarvi tehdä niin paljon duunia. Mulla kans 47-52 vaikka poltan myös tupakkia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan hyvä syke. Usein hyväkuntoisilla ja etenkin miehillä voi olla noin matala leposyke.

Vierailija
4/12 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippaako, kun yhtäkkiä pomppaat makuulta pystyyn? Jos ei, niin kaikki on hyvin.

Vierailija
5/12 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaapa pulssi ihan omilla sormilla että tiedät pitääkö tuo paikkansa. Mulla on kaksi älykelloa joista toinen ilmoittaa aina saman pulssin mikä on väärin vaikka on ihan ranteesta mittaava malli. Toinen mittaa oikein. Kelloista kalliimpi on se joka mittaa väärin.

Vierailija
6/12 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse huolestua.

Vierailija
7/12 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ranteessa tatuointeja?

Vierailija
8/12 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä vaikuttaa. Mulla on liian korkea leposyke, usein lähes 90. Siitäkin huolimatta, että olen normaalipainoinen ja ihan perusaktiivinen. Ennen verenpainekin oli vähän koholla, mutta onneksi on nykyään vähän matalammalla tasolla. N33

Vierailija
9/12 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä on. Urheiletko? Jos urheilee, niin leposyke on matala koska sydän on lihas ja hyvässä kunnossa sen ei tarvi tehdä niin paljon duunia. Mulla kans 47-52 vaikka poltan myös tupakkia

Tämäkin on hyvin yksilöllistä. Hyväkuntoisellakin voi olla leposyke 70. 

Vierailija
10/12 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali leposyke on 20

Vierailija
11/12 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupee reenaamaan niin leposyke laskee. Ainahan voi yrittää painaa alemmaks kun oma rasvaprosentti.

Vierailija
12/12 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla syke 200 koko ajan vispaa, syön tabuja ja vitamiineja täällä Kallion vuokrayksiössä oon kunnon nisti mulla on huppari ja luimut laihat kasvot silmät tuijottavat vihaisena ja epäluuloisena kaikkea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi