Jouluihmiset: mikä tilanne?
Joko on kinkku uunissa, entä lahjat hankittuna? Kehtaatteko jo laittaa joulukranssin oveen?
Täällä on vasta ensimmäiset torttutaikinat odottamassa, että leivotaan viikonloppuna satsi. Tekisi kyllä mieli aloittaa joulun odotus jo ihan tosissaan.
Kommentit (12)
Tunnelmavalot olleet pihassa jo kuukauden. Ensimmäiset koristeet paikoillaan. Lasten lahjat hankittuna. Joululauluja kuuntelen päivittäin.
Vuoden parasta aikaa ❤️
Lumen puute haittaa fiilistelyä täälläkin...
Halloweenin jälkeen vaihdoin joulukoristeet. Loppiaisen jälkeen vaihdan pääsiäiskoristeisiin.
Lahjat ostettu, pari lahjakorttia haen lähempänä joulua vielä.
Vapaapäivä tänään niin ajattelin pakata lahjat ja paistaa ekat joulutortut.
Jos viikonloppuna sataa lunta niin otan valokuvat joulutervehdyksiin.
Joululahjat on pääosin ostettu. Joululauluja on jo kuunneltu ja itse soitettu. Joulutorttuja on leivottu jo kahdesti, ja ensimmäinen glögipurkkikin on juotu.
Miksi kinkku pitäisi olla uunissa? Se paistetaan aatoksi. Lahjoista olen suurimman osan hankkinut.
Vierailija kirjoitti:
Tunnelmavalot olleet pihassa jo kuukauden. Ensimmäiset koristeet paikoillaan. Lasten lahjat hankittuna. Joululauluja kuuntelen päivittäin.
Vuoden parasta aikaa ❤️
Tippe tippe tip tap! 😀
Työpaikalla pikkuväki leipoi jo pipareita. Lasten ilo on kyllä parasta oli joulu tai ei.
Kaipa sitä on itse ollut joskus samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kinkku pitäisi olla uunissa? Se paistetaan aatoksi. Lahjoista olen suurimman osan hankkinut.
Voiko kinkkua olla liian ajoissa, rosollia ei ainakaan, tänään viimeksi söin.
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaan ns. vitsi
Lahjat ostettu ja muutamat valot laitettu. Joululauluja olen vähän kuunnellut, mutta se ei vielä tunnu jotenkin oikealta, kun ei ole edes lunta. Jospa viikonloppuna luntakin saadaan, niin alkaa oikeasti tuntua että joulu on tulossa.