Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin suihkussa viimeksi torstaina

Vierailija
08.02.2015 |

Haju on melkoinen ja tänään alkanut päänahka kutiaan. Taidan kohta mennä peseytymään!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä lomaa, kotona itsekseni laiskotellut että kenenkään ulkopuolisen ei onneksi ole tarvinnut minua haistella :)

-ap suihkunraikkaana!

Vierailija
2/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen peseytynyt viimeksi keskiviikkona. Olosuhteiden pakosta tosin, yleensä vähintään joka toinen päivä. Huomenna hinkkaan itseni karhunkielellä puhtaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:32"]

Kävin suihkussa viimeksi keskiviikkona ja seuraavan kerran menen sinne huomenna. Mikään paikka ei kutia eikä hajukaan tyrmää. Kainalot pesen kyllä joka aamu lavuaarin yläpuolella saippualla ja laitan dödöä. Varmasti haisisivat muuten vuorokauden kuluttua. 

En ole possu enkä sika. 

[/quote]

Hyi vittu mitä sikoja täällä oikeasti on. Haisette lätissäne paskalta ja perseeltä ja väitätte vielä ettette haise.

Millainen haisuli tai epähygieeninen elukka ei käy kerran päivässä pesulla? Joskus näkee nuoriakin naisia, joilla tukka on rasvainen kuin mikä. On se ihme, että jotkut haluavat olla paskaisia. Ihan kuin se olisi vielä ylpeydenaihe.

Vierailija
4/25 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei ole ihan hirveän kauan, kun ihmiset asuivat vielä maalla ja sauna lämpisi lauantaisin. Silloin kylvettiin. Joissain paikoissa tämä toistettiin myös keskiviikkona, mutta standardina oli peseytyminen kokonaan vain kerran viikossa lauantaina. Muistan itsekin vielä tämän ajan. Ei haistu sen enempää kuin nykyisinkään. Kainalo-, ala-, kasvo- ja käsipesuja kyllä tehtiin päivittäin, mutta kokopesua ei tehty useammin ja hiuksetkin pestiin vain kerran viikossa.

On historiallisesti aika tuore asia, että käydään joka päivä suihkussa tai ylipäänsä joka päivä kokopesulla.

t. vanha kääkkä, joka ei ole vielä edes eläkeiässä ;)

Vierailija
5/25 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaks viikkoa sitten laitetut pikkarihousut jalassa.

Vierailija
6/25 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri yli 3 viikkoa käymättä suihkussa. Teen gradua kotona ja stressi on hirveä, nousen vaan sängystä ja istun koneelle joka aamu. Suihkussa käyminen ja tavallista parempi ateriakin ovat ikään kuin palkintoja jotka saan kun olen tehnyt valmiiksi tietyn osan. Kaupassa käydessä on paksut talvivaatteet joten haju ei pääse läpi ja vaikka pääsisikin niin ei kiinnosta juuri nyt.

Vierailija
7/25 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin suihkussa tänään ja sitä ennen viimeksi viime maanantaina. Toki kainaloita, alapäätä ja kasvoja olen pessyt joka päivä. Mut silti oli jo hiukan inha olo.

Vierailija
8/25 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 00:10"]

Siitä ei ole ihan hirveän kauan, kun ihmiset asuivat vielä maalla ja sauna lämpisi lauantaisin. Silloin kylvettiin. Joissain paikoissa tämä toistettiin myös keskiviikkona, mutta standardina oli peseytyminen kokonaan vain kerran viikossa lauantaina. Muistan itsekin vielä tämän ajan. Ei haistu sen enempää kuin nykyisinkään. Kainalo-, ala-, kasvo- ja käsipesuja kyllä tehtiin päivittäin, mutta kokopesua ei tehty useammin ja hiuksetkin pestiin vain kerran viikossa.

On historiallisesti aika tuore asia, että käydään joka päivä suihkussa tai ylipäänsä joka päivä kokopesulla.

[/quote] kyllä minun ex-mies sanoi, että olihan tuokin hirveätä aikaa, ja haisivatkin aika pahalle, kun urheilivat, metsästivät jne. Että jos joskus on tapana ollut käydä pesulla kerran viikkoon, niin se ei tarkoita sitä, että siihen pitäisi edelleen pyrkiä. Siihen oli silloin syynsä, että niin harvoin kävivät.

itse käyn joka päivä vähintään kerran. Yleensä kaksi. Aamulla on pakko käydä, koska olen muuten tokkurassa ja kroppa kipeänä. Silloin en pysty oikein liikkumaan.

Vierailija
9/25 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn normaalisti 2-3 kertaa viikossa suihkussa, kesähelteillä päivittäin. Mielestäni enempään ei ole tarvetta.

Vierailija
10/25 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 03:06"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 00:10"]

[/quote] kyllä minun ex-mies sanoi, että olihan tuokin hirveätä aikaa, ja haisivatkin aika pahalle, kun urheilivat, metsästivät jne. Että jos joskus on tapana ollut käydä pesulla kerran viikkoon, niin se ei tarkoita sitä, että siihen pitäisi edelleen pyrkiä. Siihen oli silloin syynsä, että niin harvoin kävivät.

itse käyn joka päivä vähintään kerran. Yleensä kaksi. Aamulla on pakko käydä, koska olen muuten tokkurassa ja kroppa kipeänä. Silloin en pysty oikein liikkumaan.
[/quote]
2 kertaa päivässä on jo liioittelua. Ei mitään tarvetta tuohon ole. Eiköhän siihen heräämiseen riitä naamanpesu kylmällä vedellä. Tai sitten jätät iltasuihkun pois.

Itse käyn joka toinen päivä, paitsi nyt on kolmen päivän väli ihan muuten vaan, enkä haise miltään. Hiukset tykkää, kun pitää välillä pidempiä taukoja pesusta.

Vierailija
11/25 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin paska suihku että joudun käymään uimahallissa pesulla. 2krt viikolla. Ja lapset mukaan.

Vierailija
12/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea.

Vierailija
13/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat muuyenkin olla melkomoinen possu.

Vierailija
14/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:17"]

Taidat muuyenkin olla melkomoinen possu.

[/quote]

Myönnän, varsinkin yksin ollessani.

-ap

Vierailija
15/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen vai mies? Entä ikä?

Vierailija
16/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulle tule huono olo, jos et käy pesulla?

Vierailija
17/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen kainalot niin en haise, vaikka sama juttu. Eikä edes kutisekaan mistään.

Vierailija
18/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:27"]

Oletko nainen vai mies? Entä ikä?

[/quote]

Nainen, 29v.

-ap

Vierailija
19/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin suihkussa viimeksi keskiviikkona ja seuraavan kerran menen sinne huomenna. Mikään paikka ei kutia eikä hajukaan tyrmää. Kainalot pesen kyllä joka aamu lavuaarin yläpuolella saippualla ja laitan dödöä. Varmasti haisisivat muuten vuorokauden kuluttua. 

En ole possu enkä sika. 

Vierailija
20/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja piti jakaa tää tieto? Hanki ystäviä jos haluut jakaa asioita.