Nelikymppiset, millaisissa juhlissa sinä haluaisit olla mukana?
Hei
Haluan järjestää ystävilleni jotain hauskaa. He kaikki eivät tunne toisiaan. Millaiset olisi hyvät bileet?
Kommentit (20)
Paljon hyvää syötävää ja runsaasti viinaksia. Hyvää musiikkia! Laulu raikukoon aamuun saakka.
Ja kyllä olen 42v, kaipaan teinibileitä! Viime viikonloppuna olin maailman tylsimmillä illallisilla.
Ystävät ovat laidasta laitaan, yliopistolta ja amiksia. Kaikki rakkaita. Kuitenkin itse haluisin vielä "rokata"... Kunnon ruoka tietysti, ei mitään sipsejä. Viinit ja juomat tulee mukaan...
Haluisin jopa ehkä jonkun bändin...
Mulla on vielä alle kouluikäiset lapset ja nuorin vauva. Ja huonosti hoitoapua saatavilla, yöimetykset, univelkaa sekä aikaiset herätykset. Mulle parhaat bileet ovat siis sellaiset, joihin voi ottaa lapset mukaan ja joista pääsee aikaisin nukkumaan. Tylsää, tiedän.
Tärkeintä olisi hyvä ja rento tunnelma. Hyvä ruoka ja juomat. Itse en käytä juurikaan alkoholia, muiden juominen ei tietenkään haittaa, ellei käyttäydy muuten jotenkin sopimattomasti. Yhdessäolo ja nauru on parasta. Kun saadaan vieraat viihtymään ja jokainen voi olla oma itsensä.
Minusta on mukavaa kuunnella soitto- ja lauluesityksiä. Joko amatöörivoimin mutta jos aiot järkätä ohjelmaa, niin jonkun voisi palkatakin, vaikka laulunopiskelijan. Sen sijaan en pidä suurista pöytäjuhlista, joissa istutaan koko ilta samoilla paikoilla. Se toimii max kuuden hengen kekkereissä.
järjestättekö itse juhlia ko. päivänä? Viimeksi olen juhlinut kunnolla kolmekymppisiä. Sittemmin tullut lapsia yksilisää. Musta lapset saisi olla alkuillan mukana, kunnes muuttuisivat aikuisten juhliksi... Omatkin on jo yli 10vuotiaita pääsääntöisesti.
Jotkut surkeat soitto- jalauluesitykset olisivat ihan kamalia.
Hyvää musiikkia, kivoja ihmisiä, hyvää ruokaa ja juomaa.
Missä vaan, lukuunottamatta sellasia, joissa ainoa tarkoitus on juoda kaatokänniin. Mulle kelpaa emännän näköiset juhlat, joissa tarjotaan jotain ja sekin saa olla emännän (tai isännän) näköistä.
Ruokaisa salaatti, lasi viiniä, hyvää juttuseuraa ja kympin uutisiksi kotiin nukkumaan.
Missä vaan, lukuunottamatta sellasia, joissa ainoa tarkoitus on juoda kaatokänniin. Mulle kelpaa emännän näköiset juhlat, joissa tarjotaan jotain ja sekin saa olla emännän (tai isännän) näköistä.
Kympin uutisiksi toivoisin, ettei kaikki vieraat sentään lähtisi... Silloin tuntisin itseni luuseriski, sillä olemme kyllä nuorina yhdessä juhlineet useimpien kanssa paljonkin. Nyt ei enää..
come on... Onks kaikki niin paljon nuorempii, ettei kiinnosta.Vai vain kahvikutsut? Ei, kyllä minä haluaisin jotkut juhlat... Kunnon juhlat...
Ei pönötystä! :) Jos paikalla on toisilleen tuntemattomia ihmisiä, kannattaa kertoa esitellessä (tai vaikka etukäteen) vähän yleistietoa toisista. Älä anna miesten ja naisten jakaantua erilleen vaan ohjaa mieluummin heti vaikka alkupalapöydän ääreen istumaan ja rupattelemaan. Muista pitää juomaa riittävästi tarjolla. ;) Laita soimaan musiikkia/musiikkivideo siltä ajalta kun vieraat ovat olleet nuoria, siitä riittää aina jutunjuurta.
Kun ensishokista on selvitty, kannattaa antaa ihmisten vähän vaellella, etsiä oma "porukkansa" ja ujoimmat voivat vetää henkeä. Tämän jälkeen voi sitten tarjota pääruoan (jos siis oli syömäjäisistä kyse) tai laittaa muuta naposteltavaa, boolia, kakkua tms. tarjolle ja virittää vaikka karaoken ja/tai jonkin pelin joihin osallistuminen on tietenkin vapaaehtoista.
Pääasia on että ihmiset jämähdä paikoilleen tai katoa toisiin huoneisiin "bestiksiensä" kanssa juoruamaan, vaan porukka pysyisi ns. kasassa ja juttukumppanit vaihtuvat.
Oikein kivoja bileitä teille!!
Itse ainakin haluaisin, että kaikilla olisi hauskaa, ei nyt perseet olalle, mutta melkein. Juhlapaikka, ei pihistelyä juomista. Alkuun terävää, jotta turha ujous häipyy ja loppuiltaan vettä. Paikalle joku kunnon rockbändi...
Kiva tapa esitellä vieraat toisilleen on kertoa mistä kenetkin tuntee, ei ainakaan tule vahingossa kerrottua mitään henkilökohtaista mitä ko hlö ei välttämättä haluaisi tuntemattomien tietoon.
Omissa hautajaisissa voisin käydä.
Sellaisissa, joissa EI itse tarvii hääriä keittiössä.
Oivoi, riippuu ihan siitä millaisia ystäväsi ovat. Itse pitäisin rauhallisesta illasta, hyvää ruokaa/naposteltavaa (ei mmitään sipsilinjaa), hyvää viiniä, rauhallista -mieluiten klassista- musiikkia taustalla...