Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 50-vuotias ja viime yönä tapahtui jotain hyvin harvinaista

Vierailija
19.11.2021 |

Laitoin pään tyynyyn ja heräsin 7,5 tuntia myöhemmin. Miten te muut viiskympppiset naiset, miten yleensä nukutte?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkittäin ja huonosti. En jaksa enää haaveillakaan kunnon yöunista. 

Vierailija
2/20 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufosieppaus, taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsikö pisu patjalle jos vessassa et yöllä käynyt?

Vierailija
4/20 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olen nukkunut tähän asti. Ei ole ollut mitään vaihdevuosi oireita joihin kuuluu mm. pätkittäinen nukkuminen.

Vierailija
5/20 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa. Viime yönä nukuin 8 tuntia.

Vierailija
6/20 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun me ollaan mummolassa, arvaa kumpi siellä vessassa ramppaa öisin, mummo vai pappa?

Vierailija
7/20 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun hyvin. Kerran yössä herään vessaan.

Vierailija
8/20 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En heräile yleensä yöllä pissalle vaan murehtimaan asioita. Nyt ei ole murheita ja kas. Ap

Vierailija
9/20 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ihan 50v. Olen 46v. mutta nukun todella hyvin. Sellasen 10 tuntia , jos ei tarvi herätä aamulla kelloon.

Vierailija
10/20 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen nyt vanhempi nainen,joskus ollut 50v. Sitäkin nuorempi.Nukunut aina yöni hyvin herämättä kertaakaan: 7h.30min. Uskon siihen on syy ulkoilen paljon yksin.Elämäni ja ulkoilun ei kiinni Tv-sarjat. Moni nainen aikataulutaa elämän tv- sarjojen mukaan. Esim. Lapsuuden ystäväni kumpikin viellä nuoria ja nuoria.Asuimme eri puolilla kaupunkia. Kohtasimme ulkoiluun merkeissä Kuusisaari silloin tällöin viikonlopuna. Kävelyn ja jutustelun merkeissä,kuivui sitten kaasaan. Kysy katsonko kotikatua ? Sanoin ei aikaa Tv -sarjat. Totesi no sinun kanssa ei voi puhua yhtään mitään. Kun on niin kiva vaihtaa mielipitetä sarjasta. Olin jassoo. Törmänyt sama ilmiö nyt eläkellä.Ulkoiluun ei voi lähteä mukaan .Kun aamupäivä uusintana se ja se sarja ja livenä sitten kello 17 vaiko 18 ? toinen sarja.Sitte valitetaan selkää särkee, jalkaa särkee,unetomutta ymm.Joko naisia myös kun eläkellä illat kuluu netissä ja F.B.Aivan varmasti yöunet menee,jos elämä on kytämistä serkun kumin kaimat .Vielläpä eroneiden sukulaisten ex-tilejä ymm.Mutta vain minun mielipide,loukamatta ketään!( hyvää päivää kaikille,kelloni näytää niin paljon että ovesta ulos kävelee ja anteeksi jos tekstini hirveästi virheitä,olen lukihäiriöinenkin kaiken lisäksi)

Vierailija
11/20 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä viittäkymmentä vaan päälle 40, mutta minulle kävi samoin. 

Vierailija
12/20 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun pätkissä. Kaksi vaihtoehtoa: heräilen kahden tunnin välein, tai herään klo 04 ja valvon 1-2 tuntia ilman muita heräilyjä.

Vierailija
13/20 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukun pätkissä. Kaksi vaihtoehtoa: heräilen kahden tunnin välein, tai herään klo 04 ja valvon 1-2 tuntia ilman muita heräilyjä.

Niin, enkä käy yöllä vessassa, koska sitten vasta valvonkin.

Vierailija
14/20 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku pani sinua.

Vierailija
15/20 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun joka päivä ja nukun 7-8h yössä oikein hyvin ja keskeytyksettä. 170/80.

-N49

Vierailija
16/20 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin nuorella mitään ongelmia voisi olla......tai no kun tyttärieni kanssa ajetaan esim. pohjoiseen, niin aine heillä on pissahätä ainakin kerran tai kaksi 10 tunnin ajomatkan aikana, eivät vain pysty pidättämään.

Vierailija
17/20 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-30 min pätkissä ja kädet puutuilee nin eipä pitempiä makuu aikoja olekkaan ollut vuosikausiin

Vierailija
18/20 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikun joka päivä ja nukun 7-8h yössä oikein hyvin ja keskeytyksettä. 170/80.

-N49

No minäkin liikun ja silti tutumpi on tuo kaava että herään kahden tunnin välein. Varsinkin silloin kun olen liikkunut liian myöhään. Ap

Vierailija
19/20 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet joilla on nainen ikäluokassa 35-55 tietävät että nainen nukkuu vaikka koko päivän ja herää vain kun sille tulee nälkä jos mies ei ole yhtään herättelemässä. Naisen unentarve ei vähene kovinkaan paljon ikääntyessä, mutta kuorsaus pahenee melkoisesti.

Vierailija
20/20 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilen 2 tunnin välein valitettavasti

N50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi