Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimeentulotuella elää kuin kuningas!

Vierailija
08.02.2015 |

Mikä on sellainen, veltostuttava, alituiseen juopoteluun ajava ja sillä ostetaan merkkivaatteita? No se on kaiken talouden maksut maksava sosiaalivirasto. Diskorahaa jää käyttöön yli 450e/kk ja sillä ostetaan merkkivaatteita alennuksesta, jotka ennen takuuta saumat sukkapuikolla aukaistaan ja vaihdetaan uuteen kallimpaan. Sama on sossun maksavan televisioiden myynnit netissä vain käteisellä.

Tämä on turmion tie se on katkaistava lopettamalla tuet. Ennemin maksetaan jokun lämmin sosialitila ja ruokaseteli, eikä mitään tukia. Apteekista reseptillä pillerit ilmaiseksi.

Rahaa vain työstä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:19"]

Mikä on sellainen, veltostuttava, alituiseen juopoteluun ajava ja sillä ostetaan merkkivaatteita? No se on kaiken talouden maksut maksava sosiaalivirasto. Diskorahaa jää käyttöön yli 450e/kk ja sillä ostetaan merkkivaatteita alennuksesta, jotka ennen takuuta saumat sukkapuikolla aukaistaan ja vaihdetaan uuteen kallimpaan. Sama on sossun maksavan televisioiden myynnit netissä vain käteisellä.

Tämä on turmion tie se on katkaistava lopettamalla tuet. Ennemin maksetaan jokun lämmin sosialitila ja ruokaseteli, eikä mitään tukia. Apteekista reseptillä pillerit ilmaiseksi.

Rahaa vain työstä.

[/quote]

On se kateellisen elämä kovaa, kun ei edes sunnuntaina voi olla kadehtimatta.

Miksi et itse jättäydy toimeentulotuelle, jos on noin mahtavaa?

Taidat olla aika tyhmä, jos silti vielä raadat töissä.

Vierailija
2/15 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sossutukia jouduta kohta laskemaan, kun valtion pussissa pohja jo paistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin, jos kokkarit menestyy vaaleissa. Heidän mukaansa työn verotusta kevennettävä ja muita veroja ei voi nostaa. 5 miljardia on niin järkälemäinen summa säästettäväksi, että siinä leikataan kaikkia tukia.

Vierailija
4/15 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäkö ihan diskossa käy eräskin sossun asiakas? Enpä olisi tuollaista härskiyttä uskonut maailmasta löytyvän. Itse vaadin jokaiselle tuensaajalle pantaa jalkaan, ja seurantaa ravintoloiden ovelle, ettei pääse sisälle livahtamaan. Heti äänestän eduskuntavaaleissa ehdokasta joka tuota esittää. Kyllä on niin, että vääryys on maailmasta poistettava. Minun rahoilla vielä tuollaista. 

Vierailija
5/15 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:36"]

Ainakin, jos kokkarit menestyy vaaleissa. Heidän mukaansa työn verotusta kevennettävä ja muita veroja ei voi nostaa. 5 miljardia on niin järkälemäinen summa säästettäväksi, että siinä leikataan kaikkia tukia.

[/quote]

Paitsi kehitysavusta ei tietenkään leikata senttiäkään. Eikä puoluetuista.

Vierailija
6/15 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäselvä kirjoitus.

Vierailija
7/15 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee tt-tuki ja kelan tuet vuokraan, laskuihin ja ruokaan. Ei sillä reilulla 450e mitään merkkivaatteita ostella, saati biletetä. Toki sossu maksaa mun e-pillerit. Halvemmaksi se tulee kuin lapsi.

Vierailija
8/15 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea, enemmän vaan valtion velkaa ja maksatetaan kaikki herrojen perseily kaikista köyhimmillä ihmisillä, miksei vähän vielä nostettaisi panoksia ja otetaan lisää valtion velkaa ja aletaan myydä köyhimpiä ihmisiä orjaksi jonnekin pois koko suomesta, tai pistetään työttömiä hengiltä ja muussataan joksikin lannoitteeksi pelloille.

Vierailija
9/15 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:43"]Mulla menee tt-tuki ja kelan tuet vuokraan, laskuihin ja ruokaan. Ei sillä reilulla 450e mitään merkkivaatteita ostella, saati biletetä. Toki sossu maksaa mun e-pillerit. Halvemmaksi se tulee kuin lapsi.
[/quote]
niin ja pesukoneen ostoon sain 150e, koska taloyhtiössä jossa asun ei ole pesutupaa.

Vierailija
10/15 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos ei oo töitä? Mulla on, kaikilla ei.

Vierailija
11/15 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta jos sossunelätille joku on kateellinen. :) Ei ole rima silloin kovin korkealla... Itse teen mieluummin töitä, maksan asuntoani, matkustelen ja saan vielä säästöönkin toista tonnia kuussa. 

Vierailija
12/15 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on huono provo! en tiedä onko saman tekemä joka eilen uskottiin täysin, aloittaja kyseli miten voi maksaa matkan jonka tt-tuesta säästänyt. sai monta sivua neuvoja miten maksaa niin,ettei sossu huomaa. itsekkin jokin aika sitten olin työtön ja sain tt-tukea. tiedän tasan tarkkaan, ettei sillä matkoja säästetä vaikka miten eläisi hernekeitto kaurapuuro linjalla. ei niitä kadehtia kannata!
aloittaja haluaa vaan taas herättää monta sivua keskustelua liian suurista tuista ja tukien huijaamisesta.

Vierailija
13/15 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:43"]

Mulla menee tt-tuki ja kelan tuet vuokraan, laskuihin ja ruokaan. Ei sillä reilulla 450e mitään merkkivaatteita ostella, saati biletetä. Toki sossu maksaa mun e-pillerit. Halvemmaksi se tulee kuin lapsi.

[/quote]

Eikö tuo vajaa 500 euroa ole se summa, joka jää käteen vuokran maksun jälkeen? 
[/quote]
niin on. mutta ei sillä rahalla mitään merkkivaatteita ostella saati biletetä. Laskut ja ruoat menee siitä rahasta.

Vierailija
14/15 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun tietämätön älykääpiö! Mä en ole toimeentulotuella saanut merkkivaatteita ikinä! Kaikki on aina mennyt ruokaan.

Vierailija
15/15 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:43"]

[/quote]

Eikö tuo vajaa 500 euroa ole se summa, joka jää käteen vuokran maksun jälkeen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän