Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostaloissa joissa asuu valkoisia 20-30-vuotiaita on täysin hiljaista

Vierailija
19.11.2021 |

Sillä kaikki ovat joko sinkkuja tai pariskuntia jotka viettävät kaiken ajan kuulokkeet päässä kukin omaa ruutuaan tuijottaen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät? Oletko stalkkeri?

Vierailija
2/18 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemuksen mukaan ei ole, he ovat opiskelijoita ja pitävät bileitä harva se ilta. Tai jotain juopponarkkeja. Ehkä lähempänä 30v on pari vuotta hiljaisempaa ennen kuin saavat lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kämpäs hiirenhiljaista. Saatat kuulla ehkä mikron kilahduksen tai vessan vedon.

35

Vierailija
4/18 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiän kerroksessa täällä on kaks n. 30 vuotiasta pariskuntaa ja yks samanikänen sinkku. On kyllä haudanhiljaista.

Vierailija
5/18 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on näitä narkke jotka aiheittavat järjestyshäiriöitä ja sotkevat paikkoja. Nuorisotaloissa pitäisi vastikkeet ja vuokrat olla tarpeeksi korkeat jotta tuhotyöt voidaan estää.

Vierailija
6/18 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osui ja upposi ainakin minun kohdalla! :D Luulisi olevan hyvä asia, että olen hyvä naapuri.

Vierailija
7/18 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on näitä narkke jotka aiheittavat järjestyshäiriöitä ja sotkevat paikkoja. Nuorisotaloissa pitäisi vastikkeet ja vuokrat olla tarpeeksi korkeat jotta tuhotyöt voidaan estää.

Nuorten vuokra-asujien sotkujen korjaus menee taloyhtiön osakkaiden maksettavaksi. Heitä harvoin saadaan kiinni tihutöistään. Itse suhtaudun todella penseästi jokaiseen nuorisolaiseen vuokra-asujaan. Heistä ei seuraa koskaan mitään hyvää. Pelkkää harmia ja riesaa ja rahan menoa muille asukkaille.

Vierailija
8/18 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah. Pitää paikkansa tässä talossa. Melkein kaikki asunnot ovat yksiöitä ja suurin osa asukkaista sinkkuja ikävälillä 30-70. Täällä ei kuulu ääntäkään. Todella rauhallinen talo.

Vierailija
9/18 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah. Pitää paikkansa tässä talossa. Melkein kaikki asunnot ovat yksiöitä ja suurin osa asukkaista sinkkuja ikävälillä 30-70. Täällä ei kuulu ääntäkään. Todella rauhallinen talo.

Aloituksessa puhuttiin alle 30-vuotiaista.

Vierailija
10/18 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin että hiljaisinta on kerrostalossa, jossa asuu 50-70-vuotiaita. Ei enää biletysikäisiä, ei pieniä lapsia, mutta ei vielä niin huonokuuloisia että pitää katsoa tv:tä nupit kaakossa kuullakseen.

Vierailija
11/18 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hiljaisuus on ihan linjassa syntyvyyden romahtamisen kanssa - kantaväestön parissa.

Vierailija
12/18 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat ihmisiä, jotka osaavat ottaa muut huomioon. Metelöinti ei ole normaalia käytöstä.

Vierailija
13/18 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro missä niitä on. Valkoisiin taloihin täytyy integroida hybridivaikuttajia ettei synny segregaatiota.

- Valkoisella alueella asuva akateeminen eliittivihervassari.

Vierailija
14/18 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorten vuokra-asujien sotkujen korjaus menee taloyhtiön osakkaiden maksettavaksi. Heitä harvoin saadaan kiinni tihutöistään. Itse suhtaudun todella penseästi jokaiseen nuorisolaiseen vuokra-asujaan. Heistä ei seuraa koskaan mitään hyvää. Pelkkää harmia ja riesaa ja rahan menoa muille asukkaille.

Tämä! Pelkkää riesaa ja häiriötä,vastikkeet nousee kun nämä sotkevat paikkoja,viimeksi meidän taloyhtiössä kama/ alkoholi päissään eräs nuori mies kavereineen heitti parvekkeelta tavaraa! Isännöitsijää ei kiinnostanut kun asiasta sanoin! Lisäksi ala oven ulko ovi oli taas kerran jätetty auki vaikka isolla järjestyssäännöt taululla lukee että ulko ovet oltava kiinni ja varmistathan että ulko ovi menee kiinni! Olen asunut paljon kerrostaloissa jossa nuoriso häiriköi yökaudet,sotkee ja särkee paikkoja ja isännöitsijää ei vaan kiinnosta!! Eikä ole ihonväristä edes kiinni,monesti just kantiksia olleet.

Vierailija
15/18 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo alle 30 vuotiaat varsinkin miehet jotka eivät käy töissä tai opiskele tai ylipäänsä missään vaan aiheuttavat häiriötä 24/7 , ilta ja yökaudet,päivisin hiljaista kun nukkuvat mutta yöksi aktivoituvat...

Vierailija
16/18 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa missä?

Meillä on värikästä koko rapussa ja voi helvetti tätä menoa. Ainoa aika kun saisi olla rauhassa on klo 6-15, mutta kun itse pitää käydä töissä :/

Vierailija
17/18 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Itä-Helsingissä tuon ikäisillä on normaalisti iso lapsilauma, ja meteli on sen mukaista.

Vierailija
18/18 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa meteli lähtee yhdestä hsukkuvasta koirasta ja keski-ikäisestä pariskunnasta. Juopotteluiltoina alkaa musiikinsoitto, sitten kovaääninen keskustelu ja lopulta ukko hiertää eukkoa pataan. Perheväkivaltaa siis joka ryyppykerta (joka viikonloppu), ihan kahdestaan mekastavat, ei ole vieraita ikinä. Naapurit kyllästynitä ja valitukset tehty, eiköhän ne kesään mennessä lähde.

Pari yksinäistä ukkoa mekastaa myös ryyppyiltoina yksikseen soittamalla musaa. Välillä mekastavat rappukäytävässä kun jäävät lukkojen taakse unohdettuaan avaimet. Säälityävää sakkia noi naapurit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi