Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen totaalisen kyllästynyt kateellisiin ja ilkeisiin naisiin!

Vierailija
08.02.2015 |

Selvennän heti aluksi, en ole kyllästynyt kaikkiin naisiin, vain kateellisiin ja ilkeisiin.

Ihmiset jotka tuntevat minut, tietävät, että olen kiltti ja hyvä sydäminen nainen, en tapa edes kärpäsiä, en tee kenellekään mitään pahaa. En pukeudu paljastavasti, en käyttäydy tyrkkyilevästi, eli joidenkin naisten viha ei voi johtua näistä asioista.

Olen saanut suht. nuoresta iästäni huolimatta kokea aivan järjettömän määrän mulkoilevia katseita, ilkeitä kommentteja, selän takana juorujen levittämistä jne.

Yksikään mies ei ole ikinä sanonut minulle mitään pahasti, vaan se pitävät minusta ja tulemme juttuun.

Olen monelta miespuoliselta ystävältä kuullut, miten muut naiset haukkuvat minua ja mustamaalaavat ilman mitään syytä.

Nyt jos tunnet piston sydämessäsi ja levittelet kateuspäissäsi juoruja ja mustamaalaat muita ihmisiä, niin miksi ihmeessä teet niin?? Mitä siitä saat itsellesi? 

Olen niin paljon saanut murhetta niskaani vain olemalla oma itseni, ulkonäölleni ja ystävällisyydelleni en valitettavasti voi mitään. Kaikki me vanhenemme ja muutumme, kannaattako tämä yksi elämä täällä maan päällä käyttää tämmöiseen? 

Hyväksykää kaikki itsenne sellaisina kuin olette, median luomat harhakuvat kannattaa laskea toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mitä väliä sillä on, miltä näyttää, kunhan on onnellinen?

Ja anteeksi, oli vain pakko avautua kun en jaksa tämmöistä kohtelua enää kun en ole tehnyt mitään ansaitakseni tällaista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Katja Hänninen?

Vierailija
2/5 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:59"]

Oletko Katja Hänninen?

[/quote]

Öö, en? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että sinusta puhutaan pahaa ilman syytä tai pelkän kateuden takia, jotain mätää tässäkin kirjoituksessa on pinnan alla. Ei savua ilman tulta.

Vierailija
4/5 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen monelta miespuoliselta ystävältä kuullut, miten muut naiset haukkuvat minua ja mustamaalaavat ilman mitään syytä."

Oikeestiko sulla on noin kusipäisiä miehiä ystävinä? Miksi he haluavat loukata sua? yleensäkin millaisia "miehiä" he ovat, kun juoruavat?

Puistatus sentään.

Vierailija
5/5 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:02"]

En usko että sinusta puhutaan pahaa ilman syytä tai pelkän kateuden takia, jotain mätää tässäkin kirjoituksessa on pinnan alla. Ei savua ilman tulta.

[/quote]

Jos olisin paha/ilkeä ihminen, niin miehetkin puhuisi minusta pahaa. Eikä minulla olisi ystäviä, jotka tietävät millainen ihminen olen oikeasti :)