Sain vihdoinkin ekstrasaikkua koronan ansiosta!
Kyllä siinä kestikin! Olin siis (luullakseni) ihan tavallisessa flunssassa, enkä voinut mennä töihin lievissäkään oireissa, ja etätöitä en voi tehdä!
Ihana ekstra levähdyshetki töistä, olin toki osan aikaa kipeänä, mutta jaksoin sellaisenakin päivänä katsella telkkaria ja neuloa melkein koko päivän.
Olin eilen koronatestissa, jos se on nega, niin tänään töihin :(
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen samassa tilanteessa ryypännyt reippaasti ja tehnyt pihahommia. Silloin testituloskin kesti 4-vuorokautta. :)
Milloin oli noin? Mä kävin julkisella puolella testissä. Muistaakseni joku sai sen meillä samana päivänä, luulin, että mäkin saan sen heti. Mutta en tiedä, jos hän kävi työterveyden kautta.
En tehnyt sitä omaolon testiä kuin vasta lähes tervehtyneenä, mitä sanon jos työnantaja alkaa nillittää siitä että en tehnyt sitä aikaisemmin, jos joudun odottamaan testiä iltaan tänään? Totta kai takana oli se ajatus, ettei minua julisteta terveeksi liian aikaisin.
Työnantaja varmaan ois halunnut, että olisin mennyt testiin jo aiemmin. Olen siis ollut poissa viime tostaista alkaen.
Olen käynyt koronatestissä jo 49 kertaa. Joka kerta ollut sairaslomalla 1-2 päivää. Ihanaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt koronatestissä jo 49 kertaa. Joka kerta ollut sairaslomalla 1-2 päivää. Ihanaa aikaa.
Oho, mikä ala? Itse olin testissä nyt ekaa kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen samassa tilanteessa ryypännyt reippaasti ja tehnyt pihahommia. Silloin testituloskin kesti 4-vuorokautta. :)
4 vuorokautta, ilman viivaa!
Vierailija kirjoitti:
Koronatestin hyväksikäyttäjä, en arvosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, mikä ala? Itse olin testissä nyt ekaa kertaa.
Tehdastyöläinen. Olen käynyt aina testissä kun on vähän nuhaa tai kurkkua kutittaa.
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronatestin hyväksikäyttäjä, en arvosta
Käyttäydyn vain vastuullisesti kuten kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun aloit jostain syystä pätemään, niin olisit tehnyt sen täydellisesti. Oikein olisi neljä vuorokautta, ei 4 vuorokautta.
koronasta sittenkin enemmän hyötyä kuin haittaa, täytyypi lähteä testeille, hajoo hommiis pomo
On vähän ikävä viime vuoden karanteeneja. Oli ihanaa vain olla lasten kanssa ja tehdä sitä koronan alussa mainostettua kotoilua.
Viimeisin oli tammikuussa ihanat kolme viikkoa extralomaa! Kunpa karanteenit tulisi takaisin.
No kuinka monta päivää teillä saa olla omalla ilmoituksella pois? 5? Ei työnantajan voi ennen sitä nillittää mitään. Jos menee yli 5 päivän, pitää sun tuoda lääkärin todistus.
Eikä sun tarvitse kertoa koronatestistä työnantajalle.
Vierailija kirjoitti:
On vähän ikävä viime vuoden karanteeneja. Oli ihanaa vain olla lasten kanssa ja tehdä sitä koronan alussa mainostettua kotoilua.
Viimeisin oli tammikuussa ihanat kolme viikkoa extralomaa! Kunpa karanteenit tulisi takaisin.
Mitä karanteeneja? Ei meillä ole ollut yhden yhtä 😡👿
Vierailija kirjoitti:
No kuinka monta päivää teillä saa olla omalla ilmoituksella pois? 5? Ei työnantajan voi ennen sitä nillittää mitään. Jos menee yli 5 päivän, pitää sun tuoda lääkärin todistus.
Eikä sun tarvitse kertoa koronatestistä työnantajalle.
2 päivää. Eikö muka tarvitse kertoa? Millä perusteella hän sitten maksaisi palkkaa, jos en tänään pääsisi töihin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin, että kirjoittajan koronatesteissä on ne kaksi (tai yksi) viivaa kuten raskaustesteissäkin 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin oli tammikuussa ihanat kolme viikkoa extralomaa! Kunpa karanteenit tulisi takaisin.Mitä karanteeneja? Ei meillä ole ollut yhden yhtä 😡👿
Ensimmäinen taisi olla kun lapsen päiväkoti meni kiinni kun siellä oli altistuminen. Sitten minä altistuin töissä ja tuo ihana viimeinen kolme viikkoa tuli perheen sisäisestä altistumisesta.
Kesällä myös altistuin mutta silloin olin jo vaihtanut työpaikkaa ja nykyään pystyn tekemään etätöitä. Karanteenit ei olisi kyllä enää niin hauskoja kuin ennen, nyt kun asiaa ajattelen, ehkä ihan hyvä ettei niitä enää taida tulla.