Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyöritttelin kaaleja kaupassa ja etsin pienempää, ja saoin ääneen jollekin naiselle, että ompa isoja nää kaalit....

AndymCcoys
19.11.2021 |

vanhempi nainen tuiskasi, että "ei ne siitä pienene vaikka kuinka niitä siinä NAKKELET!"

olipa ylpeä ja tyhmä nainen

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa hän oli

T. Provontarkastaja

Vierailija
2/14 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas kerran ihminen jolla pitää kaikki olla järjestryksessä ja jos joku sotkee rutiinin alkaaa kauhea parku ja huuto, varmaan kommunistiateisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök ap pyörittelee kaaleja kaupassa! Likäisilla käsillään ja klohmoaa niihin pahenemaan alkavia kohtia. Pitåisi olla kielto ettei saa oskea uuta kuin ostamaansa kaaliin!

Vierailija
4/14 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät hallitse ns small talkkia.

Töykeitä ihmisiä on pilvin pimein!

Tuohon olisi voinut vastata vaikka että niin kyllä on tms ja homma sillä selvä vaikka olisikin sitä mieltä että kaalien "nakkelu" on ajanhukkaa. Ei tarvitse tahallaan olla töykeä. Ihmiset purkaa pahaa oloaan ja turhautumistaan muihin.

Vierailija
5/14 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi pitänyt ottaa yksi kaali ja paiskata se suoraan maahan ja sanoa, että "tämä on sitä nakkkelua eikä kaalin pyörittely!"

Vierailija
6/14 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sukua sille tomaattienräplääjälle?

Vierailija
7/14 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää, varsinkin näin korona-aikana. Onneksi uskalsi avata suunsa hänelle. Minä olisin ainakin taputtanut.

Vierailija
8/14 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Mikellä taaas ripulipaskat housussa?

Vierailija
9/14 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

O len rokotettu x 2 ja influenssarokotuskin saatu. Nyt mulla on korona. Aika lievät oireet, päänsärkyä ja nuhaa. Hieron sormillani limakalvoja ja kaivelen nenääni ennen kauppaan menoa. Sitten käpistelen heviosastolla yms. Olisitte ottaneet rokotuksen

Vierailija
10/14 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin olin kaupassa ja puhuin ääneen onpa isot munkit, sain pistäviä katseita osakseni, vaikka vain hillomunkkeja katselin

Vierailija
11/14 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

O len rokotettu x 2 ja influenssarokotuskin saatu. Nyt mulla on korona. Aika lievät oireet, päänsärkyä ja nuhaa. Hieron sormillani limakalvoja ja kaivelen nenääni ennen kauppaan menoa. Sitten käpistelen heviosastolla yms. Olisitte ottaneet rokotuksen

Kivat voimafantasiat siellä 🤣 🤣 🤣

Vierailija
12/14 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

se varmaan oikeasti halusi osoittaa pahaa mieltään minua kohtaan, ei kaalien takia vaan koska en pidä maskia kaupassakaan

Vierailija
13/14 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas huomautin vieressäni seisovalle sedälle että turhan pieniä nuo prinssinnakit. Eihän niistä tule kuin vihaiseksi. Makkarapaketteja myllätessäni. Etsin sitä suurinta ja paksuinta laatua.

Setä taisi vetää herneen nenään enkä ymmärrä miksi? Nakeistahan minä vain puhuin .....

Vierailija
14/14 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kosketus on ostopäätös"

Kauppijas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan